Even laten zien hoor.... Wilde het al langer doen, en werd al enthousiast van het taarten-topic hier een tijdje geleden. Dus heb net voor het eerst een taartje gemaakt met marsepein om te proberen. Nog lang niet strak genoeg (vooral de taart zelf), maar ik vind het zooo leuk en verslavend om te doen!! .... Ga er vast nog meer maken, leren en oefenen...
Knap hoor!! Wil ik ook.. En hij is juist hartstikke mooi.. Las elders op het forum al op de leukstetaarten.nl te moeten kijken. Heb nu even heel erg weinig tijd, maar zou echt graag een keer zo'n taart maken. Al is het maar om eens een flinke indruk te maken op een verjaardag ofzo..
Bedankt zeg, wat leuk dat jullie hem al goed gelukt vinden! Hij is nog lang niet zo mooi als de taarten die ik vaak zie, maar voor de eerste keer viel het me toch erg mee. Ik vond het echt tof om te doen en je kan er heel creatief mee zijn. Ik heb het trouwens ook lang uitgesteld omdat ik idd ook steeds dacht; dat lukt mij nooit. Maar zo zie je dus; gewoon beginnen dan komt er vanzelf wel wat @ MissX; idd, ik heb heel veel gelezen van te voren op dat forum. Denk dat ik me nu ook maar ga aanmelden . Ook een paar boekjes vd bieb geleend vandaag (daar stond ook het pompoenen-koetsje van Assepoester in).
Goed gelukt hoor Mijn eerste taart was nog veel bobbeliger en schever...Dat scheve was echter zo, omdat mijn zoontje stiekem de bodem van de biscuit had gejat toen ik die op tafel had gelegd
Mooi hoor ! Wil ik ook geen doen! Maar ben nu eerst met cup cakes begonnen samen met de kids ! Ook erg leuk !