Bedankt! @ kristalhelder; haha grappig zeg @ snowy; cupcakes ga ik denk ik ook maken volgende week, voor mijn dochter om te trakteren. Heb jij het met marsepein gedaan of fandant, of glazuur?
Wow, mooi hoor! Dat pompoenkoetsje ook helemaal zelf gemaakt? Respect! Mijn eerste taart zag er niet zo strak uit hoor! (Zie m'n foto-album voor mijn taarten ).
@ Rozemarijke; ja dat koetsje zelf gemaakt, het voorbeeldje stond in een boekje uit de bieb Heb je album even doorgebladerd, wat gaaf zeg! Je bent er echt goed in, heel strak! @ All; gister dan de tweede taart gemaakt; en wel een prinsesje. Foto's met mobiel gemaakt dus niet zo scherp, maar vond het weer heel leuk om te doen!! (PS ga hem zometeen nog met glitter bestrijken)
wat knap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt heel mooi! ik heb niet eens een eerste foto gemaakt van mn eerste versierde muffin... zag er echt niet uit en wilde hetzelfde maken als op het pakje stond. en dat zag er al zo simpel uit.... na ja heb em maar opgegeten! smaakte wel erg lekker haha