allereerste trouwdag (1 jaar getrouwd)

Discussion in 'De lounge' started by happyglow, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Over 4 maandjes is het zover, mijn man en ik zijn 1 jaar getrouwd. Nu wil ik iets bijzonders doen. We wilde elk jaar opnieuw geloftes voorlezen waarin staat wat we bijzonder aan elkaar vinden en waarom we voor elkaar gekozen hebben e.d. Dat gaan we dus sowieso doen maar verder wil ik er gewoon een keigave en bijzondere dag van maken. Ik zou graag wat romantische tips willen hebben.

De kans is groot dat de jongste erbij is want oma en tante durven nog niet op te passen (te klein haha) maar de andere 2 kids zijn er niet bij.

Plannen voor zowel overdag als avond zijn welkom en de prijs maakt op dit moment even niet uit, budget word later pas bekeken en dan kunnen we altijd dingen uitsluiten als het niet mogelijk is financieel gezien.

Ik wil echt iets unieks en bijzonders doen. We zijn niet zo van het chique maar juist van het originele.

Wat ik zelf in gedachte had was een afterwedding-shoot. we hebben beide onze bruidskleding nog en dat we daarmee een gave shoot doen waarbij ze lekker vies mogen worden ofzo zoals op een boerderij o.i.d.

Verder moet je in februari nogal rekening houden met het weer. Onze bruiloft was namelijk in een sneeuwstorm (waren wel hele toffe foto's!)

Wie vind het leuk om me te helpen met originele ideen om mijn kersverse man te verassen op onze 1e huwelijks dag?

2. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik ken een stel die ieder jaar op de trouwdag de foto's opnieuw laat maken. Wel elk jaar op een andere locatie.

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Een boekje maken met foto's van het eerste jaar als getrouwd stel. Bij iedere foto schrijf je bijvoorbeeld ..
    Ik zou zo van jou omdat.. Je zo gek bent met kinderen, je zo lekker kunt koken, je zo grappig bent. Bij iedere tekst/ blz een bijpassende foto.

Een kookworkshop samen volgen?
    Een museum of iets bekijken in een leuke stad? Beetje winkelen daarna en uiteten ?
    Of thuis je huis vol hartjes leggen met briefjes met lieve dingen erop.
    Gourmetten ?( als je niet van huis wil 's avonds ivm de kleine)

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    leuke ideeen! Hij houdt van koken dus kan idd een kookworkshop regelen. kan dat voor 1x of krijg je dan gelijk zo'n cursus die meerdere dagen duurt..?

Share This Page