Ook hier een MP frustratie!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Afgelopen zaterdag heb ik een puckababy slaapzak via MP gekocht.
    Heb gelijk het geld over gemaakt.

Nu ga ik er van uit omdat de zondag er tussen zat het maandag pas binnen zou zijn ( van bank naar bank staat er meestal dezelfde dag of binnen 1 dag nog op. )
    Dinsdag nog niks ontvangen.
    Woensdag nog niks ontvangen.

Dus ik netjes een mailtje gestuurd of het geld wel aangekomen was haar rekening nr en nog bij gezet of ze het kon verifiëren maar geen reactie.
    En de advertentie is van MP verwijderd.

Nu is het donderdag en heb ik nog niks binnen:(

Ik ga haar maar nog eens een mail sturen met de vraag of ze het al verstuurd heeft zo nee of mijn geld dan wel binnen gekomen is.
    En dan wachten we maar weer af...

Heb dr gegoogled ( doe ik eigenlijk standaard als ik iets over maak ) Maar kan niks vinden op haar naam en ook niks op haar rekening nummer..

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik vind dat het nu nog wat vroeg is om je zorgen te maken.
    Niet iedereen heeft elke dag tijd om pakketjes weg te brengen vooral als je werkt tot 17.00 uur.
    Als de adv. is verwijderd dan verzenden ze het meestal ook wel.

Zou geduld gaan verliezen als het a.s dinsdag nog niet binnen is omdat er van het weekend tijd zou moeten zijn voor dat soort dingen.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nouja vroeg? We zijn al bijna een week verder en op m'n mailtjes word ook niet gereageerd.

( als ze had geantwoord en gezegd had dat ze het later op de bus had gedaan had ik dat overigens ook écht geen probleem gevonden )

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik vind ook dat je je te vroeg druk maakt. Voor hetzelfde geld heeft ze het dinsag pas op de post gedaan. Pakketpost doet er soms erg lang over dus grote kans dat je het door die combi, vrijdag of zaterdag pas binnen krijgt. En het is herfstvakantie. Grote kans dat ze het gepost heeft en op vakantie is....
    Zoiets heb ik zelf namelijk ook een keer gehad. Na het weekend gepost en op vakantie gegaan. Vergeten te mailen dat het gepost was. Toen ik terug kwam had ik een hele lijst met mails, waar haar pakketje bleef. Had ze na een week binnen. Vertraging bij de post...

5. senta

senta Niet meer actief

Maar als je iets met de pakketpost verzend kan je toch track en trace nummer sturen???

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Helemaal niet vroeg. Natuurlijk kan het zijn dat ze nog geen kans had gevonden om het op de post te doen.. Maar ze had genoeg tijd de advertentie te verwijderen dus dan had ze ook wel even kunnen mailen dat het wat later komt.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Senta die heb ik dus niet gehad.

En als ze idd netjes op het mailtje had gereageerd niks aan de hand.
    Maar kleine moeite om een mailtje terug te sturen dat het wat later op de bus gaat en dat het geld binnen is?

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik vind het niet vroeg. Ik vind als je het niet de volgende dag kan verzenden dat je het even meld . Iedereen weet tegenwoordig dat er veel opgelicht wordt dus waarom iemand onnodig in de stress laten zitten.

9. senta

senta Niet meer actief

Dat bedoel ik dus.als verkoper ontvang je geld zo snel mogelijk dan is het toch een kleine moeite zo snel mogelijk te verzenden. Ik zeg het altijd wanneer ik ga verzenden probeer een dag later te doen. Zo niet meld ik dat een na verzending geef ik altijd track en tracé bij pakket en anders mail dat het daadwerkelijk omweg is. Zo hoop ik ook te horen wanneer het aangekomen is. Al houd ik dat bij pakketten ook zelf in de gaten.

Kleine moeite toch. Als iemand beloofd het over te maken ga je toch ook niet tot sint juttemis zitten wachten?

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken (aangezien de advertentie verwijderd is), maar ik vind wel dat ze iets had mogen laten weten. Als ik iets verkoop, laat ik altijd weten wanneer het verstuurd is. Ik reageer ook altijd dezelfde dag op email, meestal binnen een uur wel, maar misschien ben ik wel overdreven met het checken van mn mail...;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben ook overdreven hoor met kijken.

Maar heb de mail gisteren ochtend gestuurd.

Dus ook alweer bijna 2 dagen verder en ik neem aan dat als je nog meer verkoopt op MP toch wel je mail bij houd.. Mja misschien ben ik daar erg strikt in ofzo hahaha.

Ik wacht ook nog af met verder mailen maar als het er zaterdag nog niet is stuur ik weer een mailtje.

12. Metire

Metire Niet meer actief

Ik vind niet dat je je te vroeg zorgen maakt hoor.. als het bijv. dinsdag bij wijze van spreken is verzonden zou je het vandaag moeten hebben. Bij mij komen pakketjes altijd de 2e dag na het verzenden aan, en nooit anders! Vooral vervelend dat ze geen antwoord geeft op mailtjes.. ik vraag altijd of de verkoper even wil mailen als het pakketje verstuurd is met een track en trace code, en dat doe ik zelf ook altijd!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Pakketje nog niet ontvangen.

Terwijl ik inmiddels wel iets heb gekregen wat gisteren pas verzonden is :(

Heb toch nog maar een mailtje gestuurd met de vraag om een TT code en of het al verzonden is.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je maakt je te snel zorgen om waarschijnlijk niets. Grote kans dat ze je in het weekend laat weten dat ze het heeft verzonden.

15. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Waarom reageert ze dan niet op de emails?
    Als iemand heel snel kan terug mailen met haar rekeningnummer maar vervolgens dagenlang niet reageert op meerdere (!) emails dan zou ik dat ook erg vreemd vinden!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zeg toch nergens dat ik me opgelicht voel of opgelicht ben?

Ik snap alleen niet dat als je iets verstuurd ( en in de mail aangeeft het direct op de bus te doen als het geld binnen is ) En dit gebeurd niet dan geef je dat toch even aan? En laat je niet iemand in het ongewisse zitten.

Tenminste zou ik wel zo netjes vinden. Of zeg direct in je mail dat het niet op doordeweekse dag verzonden kan worden om wat voor reden dan ook. Dan voorkom je een hoop frustraties.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zeg ook nergens dat je je opgelicht voelt toch? Ik merk het zelf ook regelmatig met iets verkopen via Marktplaats. Meteen een mail als het wat te lang duurt. Soms zelfs beschuldigd worden van oplichting. Ik geef gewoon alleen aan dat de kans groot is dat je wat hoort in het weekend. Waarschijnlijk werkt ze overdag. Heeft ze het druk of vergeten. En in het weekend heeft ze hier wel tijd voor. Hoor je na het weekend nog niets zou ik wederom een mail sturen met een ultimatum.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh maar ik heb ook geen lelijke mails gestuurd hoor.

Eerste keer vroeg ik of het geld aangekomen was.

En net gevraagd of ze het verstuurd had zo niet geen probleem maar of ze dan wel wilt laten weten wanneer het verstuurd word.
    En of ik de TT code kan krijgen.

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Hier ook nog niks 11dagen verder

20. dekilene

dekilene Niet meer actief

Hopelijk heb je snel je pakketje..

Deel Deze Pagina