Weet iemand of gordelroos besmettelijk is voor de leeftijd van mijn kindje? 16 mnd? Ze vermoed dat het het is. Morgen is het oma past op dag maar...alleen als het niet besmettelijk is. Kan niet echt handige dingen op internet terug vinden.
Wat ik weet is het superbesmettelijk. Het is het waterpokken virus. En als oma nu blaasjes heeft is het heel besmettelijk. Ik zou even voor de zekerheid HA bellen, voor als ik me vergis
ja vond nu terug dat ze de waterpokken kan krijgen, TROUWENS!! VRAAGJE: STEL je kindje heeft ze niet gehad en je denkt dan is ze er maar vanaf...toch brengen? Ik zit wel eens te twijfelen stel ik ken iemand met de waterpokken ik ga haar daar brengen dan heeft ze het maar gehad. Ik ben op me 4e aan de waterpokken geraakt en de littekens staan er nog! Vanwege t krabben namelijk.
Mijn buurman heeft gordelroos en van de HA moesten de kindjes (4 jaar en 2 van 4 mnd) direct uit huis tot het over was ivm besmettingsgevaar
hij mag gesloten worden. Heb het antwoord van de Ha al. ivm eczeem bij me dochter mag ze niet komen Thanx voor jullie antwoorden.