hoihoi, ik weet niet of hier al een topic over is, weet wel de eerste zwangerschapsverschijnselen, maar vind ook wel fijn om te weten waar de vrouwen als eerste last van hebben tijdens hun zwangerschap, de verschijnselen die ze hadden vanaf een week voor NOD bijvoorbeeld... misschien wel ff handig ik ben namelijk best benieuwd... dus meiden... jullie allereerste kleine/grote verschijnselen vanaf een week voor NOD groetjes
weet iemand mischien ook vanaf wanneer je niet meer mag vliegen, want we willen graag vakantie boeken naar fuerteventura. we willen dan graag in juli.
Iets in de trant van het gevoel hebben dat je ongesteld moet worden een week voor de NOD. Daar heb ik nu namelijk last van Ik heb al vanaf zaterdag het gevoel dat ik altijd heb zo ongeveer een dag voor ik ongesteld moet worden maar heb het nu dus al drie dagen, mijn verwachte ongi is aankomende zaterdag. Pijn laag in mijn rug, pijn laag in mijn buik, steken in mijn borsten. Maar goed ik weet ook nog niks zeker. Als je idd vier dagen voor je verwachte ongi kan testen is dat ongeveer morgen of woensdag dus dan hoop ik meer te weten.
ik zou wachten tot NOD, dan pas kun je cker weten... ikke heb ook last van me boobs rug en buik, ben met vlagen misselijk en 3 januari innestlingsbloeding? gehad.... ikke mag vrijdag testen
ik heb ook last van mijn onderbuik en steken in mijn borsten en heb ook last van mijn rug. ik was vandaag erg afwezig zat vanmiddag bijna onder een auto. was er niet bij met mijn gedachten. vreemd
dat is niet best... goed opletten he. ik ben wel bij met gedachten alleen vanmiddag met opstaan leek het net alsof ik zweefde, was vreemd gevoel
@Joepi01 het ligt aan de luchtvaartmaatsschappij tot hoe lang je mag vliegen. het maakt ook uit of je zwanger bent van een eenling of meerling en of alles volgens "plan" verloopt gewoon even informeren dus ! grtz
heb je altijd een innesteling bloeding ik heb hem namelijk niet gehad heb wel harde steken in mijn buik gehad. en heb last van witte afscheiding liefs joepie
hert hoeft niet altijd heb ik horen zeggen, ik had nog nooit eerder bloed verloren tussen de menstruaties door, dit was voor mij de eerste keer heb bij mijn eerste ook geen bloeding gehad en had toen de eerste 5 maanden alleen buikpijn,verder niks ik kwam erachter toen ik 5 maanden was en kwam dordat ik de hele week misselijk was
Ik had zaterdag ook een heel klein beetje rozig bloedverlies... En ik heb nu al pijnlijke borsten en een zeurend gevoel in mijn onderbuik, terwijl ik pas over een week ongesteld moet worden. Spannend! Ik heb heel sterk het gevoel dat het raak is, maar misschien is dat omdat het pas de eerste ronde is. Als ik straks toch gewoon ongesteld word, zweer ik dat ik mezelf nooit meer zo gek laat maken door mijn eigen lichaam.
dat zou maar zo van de innesteling kunnen zijn hopen maar he... heb je hiervoor de pil geslikt? en hoelang gestopt? ik heb zelf ook het gevoel dat het raak is, mja na 13 rondes al vaak voor de gek gehouden, en enige die toen realistisch was, was mijn vriend, en zelf hij heeft nu een sterk vermoeden dat er een klein wondertje groeit... dus ben benieuwd of zijn gevoel gelijk heeft
Hallo Dames, Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de verschijnselen voor je NOD. Mijn NOD kan vanaf aankomende donderdag zijn tot ongeveer die week erop donderdag. Dit is onze 4e ronde en mijn cyclus is nog niet echt normaal heb ik het idee. Al zijn de heftigste verschijnselen van het ontpillen wel zo goed als weg. Maar ik voel dus nog helemaal niks, net als vorige maand eigenlijk. Ga dit keer in ieder geval niet te vroeg testen, pas als ik al brakend boven de wc hang ga ik er lichtelijk over nadenken.. Had vorige ronde na bijna 6 dagen overtijd een test gekocht voor de volgende ochtend,maar werd al ongi wakker de volgende ochtend. Tot nu toe loopt mijn cyclus steeds langer door, ik hoop dit keer niet.. Succes jullie allemaal! Groetjes Debby