allereerste verschijnselen voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door troela, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    De pil heb ik al vijf jaar geleden afgezworen. Ik wilde die hormonen niet meer in mijn lijf. Mijn cyclus is regelmatig. Mijn vriend is er ook van overtuigd dat het raak is...

2. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Voor mij idd ook de eerste ronde en heb dat gevoel oook, hoewel mijn verstand zegt van niet. Heb ook al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Begint nou wel erger te worden dus denk dat het vandaag of morgen wel doorbreekt :s we'll see! hihi spannend allemaal he!

3. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Hoi hoi,

Nog even over dat vliegen...wij willen een vakantie boeken voor over een dikke 2 maanden. Dit weekend heb ik mijn NOD...
    Stel dat ik dan zwanger ben, of volgende maand...dan weet je toch nog niet of het een meerling is...en of alles volgens plan verloopt?!
    Zou het dan af te raden zijn om te boeken denken jullie?
    Ik liep daar zelf wel mee rond, maar mijn man vindt dat onzin. Als het fout gaat, gaat het toch wel fout, het heeft volgens hem geen zin om zo voorzichtig te gaan doen...maar ja, dat is een man he? :) ;)

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi lieve mensen ik zit nog 2 dagen voor mijn NOd de langste cyclus gepakt van 38 dagen, en ik voel me doodmoe duizelig, vergeetachtig,
    last van borsten en buikpijn geen ongiepijn maar anders. Ik hoop dat je er wat aan hebt! succes jennie72

5. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    vanmorgen werd ik wakkeer en na het afvegen zat er een beetje bruin slijm op hte papiertje, wat betekent dit?

6. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Gewoon doen hoor! Ik heb gisteren nog een vliegvakantie geboekt voor over een week over zes. Zwanger of niet, dat maakt niks uit! Tot de 7e maand kun je gewoon vliegen.

7. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    MIJn :evil: :evil: zijn er weer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Troela! Wat jammer zeg! bah... Ik ga in ieder geval voor je duimen dat je pendel uitkomt volgende maand!

Liefs Chris

9. Niet meer actief

Zo zie je maar weer hoe gek je jezelf kunt maken met 'kwaaltjes'
    Ik klink misschien verbitterd, maar dat ben ik niet hoor! Alleen realistisch.Ik probeer nu al meer dan een jaar zwanger te raken en in het begin voelde ik iedere maand wel weer iets anders en ging ik mezelf zo gek maken dat ik er bijna zwanger uit ging zien, bij wijze van dan he ;)
    Een bloedinkje hoeft niet meteen van een innesteling te zijn, kan ook een gesprongen adertje ofzo zijn.Ik heb het allemaal al een gehad, dus ik kijk nergens meer vreemd van op, behalve als ik overtijd zou zijn en dát heb ik nog niet gehad!
    Moraal van dit 'wijze'verhaal:gewoon afwachten dus!(rot woord he?!)

10. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    mijn temp is nog steds hoger, zit op 37,0 deze hoort toch omlaag te gaan als je ongie word/ben

11. Niet meer actief

Kan ook morgen opeens gaan kelderen...
    Er zijn wel eens vrouwen zwanger terwijl ze nog ff ongi worden, maar ik zou er niet vanuit gaan, anders ben je misschien dubbel teleurgesteld als het niet zo is.Ik lees dat je ook al ff bezig bent, dan mag het ook wel eens raak zijn he!Heb trouwens vanmorgen van mijn dokter gehoord dat je juist 1 a 2 dagen na je eisprong nog bevrucht kunt worden.Misschien ook een goeie tip?

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Kijk wat ie morgen doet meid! Heb ik ook altijd als ik ongi word. Gaat later omlaag.

Jammer en sterkte! Had ut je zo gegund!

Groetjes Marjo

13. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Wijze woorden. Het is waarschijnlijk omdat het mijn eerste ronde is, waardoor ik vanalles denk te voelen...
    Jammer Troela. Volgende keer beter...!

14. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    Wijze woorden. Het is waarschijnlijk omdat het mijn eerste ronde is, waardoor ik vanalles denk te voelen...
    Jammer Troela. Volgende keer beter...![/quote]

dat is amakkelijk gezegd, volgende keer beter, is nu al de 13e ronde, zeg het iedere keer volgende keer beter, maar word het nu echt beu dat het niet lukt :cry:

15. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    dat is amakkelijk gezegd, volgende keer beter, is nu al de 13e ronde, zeg het iedere keer volgende keer beter, maar word het nu echt beu dat het niet lukt :cry:[/quote]

Ja, dat kan ik me voorstellen. Het goede nieuws voor jou is: je hebt al een kindje, dus je weet in elk geval zeker dat alles werkt...
    Succes in elk geval!

16. Niet meer actief

Ga je naar de dokter toe?Is je 1e kind snel verwekt?

17. Niet meer actief

Ah meissie....kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor...tis ook niet makkelijk...ff dikke knuf van mij!
    Enne....volhouden meis....komt echt wel een keer goed...

18. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    ik ga niet naar een dokter toe, hij helpt me nu toch nog niet... heb een klote dokter, mijn eerste kindje was erg snel... en nu een jaar bezig voor een tweede en het wilt maar niet lukken

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je bent op zoek naar kwaaltjes..
    de topic die Kato aanhaalde is zo'n topic.. kwaaltjes van voor de nod, want de meiden schrijven hier direct na de posi test.

Dit is nu net een soort van nod topic geworden ;)
    Niet handig voor mensen die op zoek zijn naar dezelfde antwoorden als jij.

20. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    na nu een dag mijn menstruatie in de gaten te hebben gehouden, merk ik op dat mijn menstruatie anders is, begon al bruuinig en in de loop van de dag toch niet zo erg ongie als altijd, nog steeds zere boobs en toch ook buikpijn en last van mijn rug... mijn vorige cycles verliep ook vreemd, begon met rozig slijm en daarna 2 dagen ongie en ook veel minder... vreemd hoe het soms kan lopen, morgen eens kijken wat mijn temp doet

Deel Deze Pagina