hey, heb al op verschillende site's een geslachtkalender gezien maar ik vraag me dan toch af of die wel juist is. We hebben namelijk al 2 zonen en ik zou er graag een dochtertje bijhebben. Eigenlijk is het om het even, als het maar gezond is hé maar toch een dochterje zou ik toch wel heel leuk vinden maar dan zou ik pas maand denk ik zwanger mogen worden en daar vrees ik nu een beetje voor Kan iemand me zeggen of deze kalender bij jullie klopte? hopeloos smurfke
dank u voor de hele snelle reactie. moest het dus zijn dat ik nu zwanger ben, en dat denk ik dus wel want ben heel vruchtbaar (al 2 zwangerschappen met voorbehoedsmiddelen achter de rug en nu niets in gebruik) dan kan ik dus toch nog een dochter verwachten. Op goed geluk dus.
Volgens de kalender zou ik een jongetje krijgen, maarre dus niet hoor! Word gewoon een meisje. Dus pin je er niet op vast.
ben denk ik een uitzondering maar bij klopte het tot 2x toe 2 meiden en volgens de kalender weer een meisje we zullen zien. maar het is ook meer 50/50 of het klopt denk ik.
ik zou ook volgens de kalender een jongen krijgen maaaaaar het werd een meisje (waar we heel blij mee waren na 2 jongens)
nee, zo'n kalender is leuke afleiding maar de grootste nonsense. Het is gewoon een fysische loterij: welke chromosomen worden het? En of de kalender nou maart of oktober aangeeft, maatk niet uit. Anders zouden er toch in bepaalde periodes meer jongens dan meisjes geboren moeten worden? Daar heb ik nog nooit iets over gelezen in de krant
daar ben ik blij mee want begon me al goed te houden via die kalender. Tja als ik zwanger ben dan zullen we wel zien wat het word. Zolang het maar gezond is hé De test ligt al klaar
Die kalender is pure onzin!Er wordt dan nl naar de vrouw gekeken, maar het is de man die bepaald of het een meisje of jongen wordt!Eicel is altijd vrouwelijk, maar spermazaadjes zijn verschillend qua geslacht.Het is maar net welk zaadje sneller bij het eitje is!
Huh, schelen jouw zonen maar 4 maanden in leeftijd?Ik niet snap?Je was 5 mnd zwanger van de 1e en toen werd de 2e bevrucht?
ja en dat komt omdat jouw mannetje daarvoor gezorgd heeft Zo'n kalender is geinig, net als pendelen, maar je moet het dus ook als geintje zien!
Ik zou een meisje krijgen maar Merijn is toch echt een jongen. Nu weet ik nog niet of het klopt.. Zou weer een meisje moeten zijn, maar ik geloof dr niet zo in..
Volgens de kalender krijg ik ene meisje, volgens de cosmische cyclus ook... Ik hoor het over 9 daagjes... Dan laat ik het nog wel even weten,oke? Ik zou in elk geval niet op die kalender *sexen*, het is al een voorrecht en een wonder als je uberhaubt zwanger mag raken...
neenee, mijn oudste zoon is in december 2 jaar geworden en mijn jongste zoon is in Augustus 2006 geboren dus zit daar wel meer dan 1 jaar tussen. Nu zou dat niet het geval zijn. morgen test ik mij al. doordat mijn laatste maandstonden zo anders waren dan normaal denkt mijn ma wel dat ik wel al zwanger ben maar mij is gezegd geweest dat je dat MOET doen met ochtendurine.
Hihi, dan moet je ffkes de text onder je banner aanpassen meiske, Daar staat; Michael 16-12-2004 (zoon) Renzo 23-08-2004 (zoon) Goed opgelet van onze carmen! Maar morgen al testen? Dan niet raar opkijken dat je een negatieve test hebt he? Das nog veel te vroeg joh! Ook als waren je maandstonden anders, als je ongie bent geweest dan kun je nu nog niet zwanger zijn/testen. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!
dank u. had er zelf nog niet op gelet. En van dat testen, ik weet niet zeker dat het wel m'n maandstonden waren. Toen ik het vertelde aan mijn moeder zegt ze dat het geen maandstonden waren. Dus je, zou ik nu testen ja of nee. Ik weet het nog niet.