Waarom hebben de celebrity's geen striae??

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zit er helemaal onder:)! En vast velen met mij hebben net zo'n geweldig tijgerprintje als ik.

Maar wat ik me toch echt afvraag is waarom ik nooit foto's van beroemdeheden (met kinderen) zie die striemen hebben?:(:(
    Zijn ze allemaal gezegend met een geweldige huid? Wordt het allemaal stiekem weg gefotoshopt? Of hebben ze een geheim wondermiddel? Tuurlijk zijn er genoeg vrouwen die geen striemen tijdens de zwangerschap krijgen, maar er zijn er toch ook genoeg die ze wel hebben? Ik zie echt nooooooitttt een foto van een beroemdheid die striemen heeft. Zelfs niet in de roddelbladen die er juist van smullen om zulke foto's te kunnen publiceren. Heel apart als je het mij vraagt:D.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    omdat de celebritys met striemen hun kleren aanhouden of een badpak aantrekken.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    en omdat ze photoshop hebben...

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    hahaha ja! heb ik me ook al dikwijls afgevraagd.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Juist. Heb laatst een mailtje gekregen van foto's van celebritys waarop ze niet opgemaakt waren en waarvan de foto's dus niet bewerkt waren. Schrok me een ongeluk.

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

of ze bevallen met een keizersnee en plakken dr gelijk een tummy tuck aan vast

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Errggg offtopic, maar zie dat je al bevallen bent! Gefeliciteerd meid (K)

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ze hebben een hogere bankrekening saldo dan ons voor de goede cremes en makeup en dan nog fotoshop erover en tada.... perfect

Nou de laag creme met makeup eraf rekenen en dan de fotoshop weer de natuurlijke standje nemen. Verrek ze zijn net als alle meiden zonder een megadure creme em makeup.

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou geloof me, ze hebben echt wel striae, cellulitis, puistjes en overbeharing!
    Ze zijn net zo gewoon als ons, alleen ze laten het wegwerken, met speciale creme, behandelingen of idd gewoon fotoshop ;)

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    En wat denk je van buikcorrectie? Laser etc!
    die vrouwen hebben geld genoeg!
    In amerika is een behandeling helemaal in de mode, ze liften je boobs naar ongekende hoogte, je buik wordt uber strak getrokken, en down under zie je niets meer van de bevalling terug!

En idd photoshop etc.

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Dankje! :)

12. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Heb inderdaad ook een keer zo'n mailtje gehad waarop je ze zag zonder make-up ed....zschrok me ook rot.
    Dat wordt gewoon gefotoshopt joh. Ja en er zullen een paar bij zitten die geen enkel streepje hebben. Ik ben ook gezegend met een streeploze buik, maar heb geen creme of iets dergelijks gebruikt. Schijnt ook erfelijk te zijn. Er is volgens mij ook geen creme op de markt die het weghaalt (anders was dat allang bekend geweest en hadden ze een betaalbare creme uitgevonden voor het klootjesvolk, want dat zou een gat in de markt zijn denk ik ;)) dus waarschijnlijk gewoon gefotoshopt.

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ach joh, die mensen zitten van top tot teen onder de make-up. En dan inderdaad nog even photoshoppen, zie je er niets meer van :p

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Photoshop en make-up. En volgens mij kun je ook plastische chirurgie ondergaan voor een soort van huidcorrecties.

15. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ben erg benieuwd naar die link:D

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Staat nu 2 reactie boven je ;)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weet je wat me opvalt aan die make up loze foto's....dat al die vrouwen er zoooo moe uit zien........

18. Giltje

Giltje Niet meer actief

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    OMG...Oprah is lelijk zeg!!!!:$

Deel Deze Pagina