Ik zit er helemaal onder! En vast velen met mij hebben net zo'n geweldig tijgerprintje als ik. Maar wat ik me toch echt afvraag is waarom ik nooit foto's van beroemdeheden (met kinderen) zie die striemen hebben? Zijn ze allemaal gezegend met een geweldige huid? Wordt het allemaal stiekem weg gefotoshopt? Of hebben ze een geheim wondermiddel? Tuurlijk zijn er genoeg vrouwen die geen striemen tijdens de zwangerschap krijgen, maar er zijn er toch ook genoeg die ze wel hebben? Ik zie echt nooooooitttt een foto van een beroemdheid die striemen heeft. Zelfs niet in de roddelbladen die er juist van smullen om zulke foto's te kunnen publiceren. Heel apart als je het mij vraagt.
Juist. Heb laatst een mailtje gekregen van foto's van celebritys waarop ze niet opgemaakt waren en waarvan de foto's dus niet bewerkt waren. Schrok me een ongeluk.
Ze hebben een hogere bankrekening saldo dan ons voor de goede cremes en makeup en dan nog fotoshop erover en tada.... perfect Nou de laag creme met makeup eraf rekenen en dan de fotoshop weer de natuurlijke standje nemen. Verrek ze zijn net als alle meiden zonder een megadure creme em makeup.
Nou geloof me, ze hebben echt wel striae, cellulitis, puistjes en overbeharing! Ze zijn net zo gewoon als ons, alleen ze laten het wegwerken, met speciale creme, behandelingen of idd gewoon fotoshop
En wat denk je van buikcorrectie? Laser etc! die vrouwen hebben geld genoeg! In amerika is een behandeling helemaal in de mode, ze liften je boobs naar ongekende hoogte, je buik wordt uber strak getrokken, en down under zie je niets meer van de bevalling terug! En idd photoshop etc.
Heb inderdaad ook een keer zo'n mailtje gehad waarop je ze zag zonder make-up ed....zschrok me ook rot. Dat wordt gewoon gefotoshopt joh. Ja en er zullen een paar bij zitten die geen enkel streepje hebben. Ik ben ook gezegend met een streeploze buik, maar heb geen creme of iets dergelijks gebruikt. Schijnt ook erfelijk te zijn. Er is volgens mij ook geen creme op de markt die het weghaalt (anders was dat allang bekend geweest en hadden ze een betaalbare creme uitgevonden voor het klootjesvolk, want dat zou een gat in de markt zijn denk ik ) dus waarschijnlijk gewoon gefotoshopt.
Ach joh, die mensen zitten van top tot teen onder de make-up. En dan inderdaad nog even photoshoppen, zie je er niets meer van
Photoshop en make-up. En volgens mij kun je ook plastische chirurgie ondergaan voor een soort van huidcorrecties.
weet je wat me opvalt aan die make up loze foto's....dat al die vrouwen er zoooo moe uit zien........