Ben bijna 35 weken zwanger en heb sinds een week ongeveer dat ik af en toe (met name als ik iets aan het doen ben zoals lopen) een pijnscheut of een soort steek in mijn vagina krijg. Vind het een heel raar gevoel en vroeg me af of meer mensen er last van hebben?
Het klinkt als indalingssteken. Kan echt voelen alsof ze er met een mes in steken, heel gemeen, maar hoort erbij
Oh ja daar had ik nog niet aan gedacht. Hij ligt wel in stuit (nog steeds....) maar daalt ie dan evengoed in?
Ja hoor kan zeker! Vervelend dat hij nog in stuit ligt, hopelijk draait hij snel en als je nog een draaipoging wilt laten doen, hopelijk daalt hij dan niet zo snel in, succes!
Nee laat hem niet meer draaien. Heb weinig vruchtwater en de kleine heeft een groeiachterstand dus laat hem lekker zitten.
Ik had het met 7 weken al, volgens mijn VK was het een onderdeel van bandenpijn.. Maar indaling met jou termijn klinkt ook heel logisch
Ik heb dat soms ook. Mijn baby ligt trouwens niet in stuit. Denk dat het idd met indalen te maken heeft.
Ik heb het heel af en toe ook... Maar ben pas 30 weken... Wel heel af en toe hoor, en dan meestal maar 1 of twee keer. Maar zeer doet het wel. Vervelend, vooral in gezelschap want ja ze merken het toch aan je Denk alleen dat we er helaas weinig aan kunnen doen, het hoort er nu eenmaal bij...
Trouwens ik kreeg die steken en heb me ook even laten controleren op blaasontsteking, en die had ik ook.