Slapen in buggy van stokke kindererwagen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sannek, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannek

Sannek Nieuw lid

25 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb al wel rondgezocht op het forum maar nog niet echt aan antwoord op mijn vraag gevonden.
    Mijn dochter is iets over de 3 maanden en best lang waardoor zij niet meer in de kinderwagenbak past. Ze zit nu in de buggy (kan helemaal plat liggen) en vind dit ook veel leuker en kijkt nieuwsgierig rond.
    Maar wat ik zo lekker vond aan die bak is dat ik gewoon op visite kon en zij daar lekker in sliep. Ze gaat namelijk ongeveer 1,5 tot 2 uur na de fles slapen in bed tot de volgende fles en slaapt meestal op haar zij en dit gaat prima. Nu vraag ik me dus af hoe ok dit moet doen als ik langer als die 2 uur dat ze wakker is op visite ga. Kan ze dan liggend in de buggy slapen of moet ik al een campingbedje mee nemen?
    Ik hou me zo veel mogelijk aan de rust en regelmaat (mijn dochter eet op dezelfde tijden, gaat daarna lekker spelen en als ze moe word in bedje slapen) en mijn dochter heeft hier ook wel baat bij, maar ik wil ook graag dat ze wel flexibel word.
    Hoe zouden jullie dit doen, wat is jullie advies?

Groetjes Sanne

2. tuc

tuc Niet meer actief

past ze er echt niet meer in???? Volgens mij zijn die bakken van stokke wel redelijk toch?? Ik heb wel een ander soort wagen, maar daar kunnen ze tot een maand of 9 zeker wel in, kan mij bijna niet voorstellen dat het met een kindje van 3 maanden niet zou gaan.

Ik zou het zolang mogelijk doen, want het is ook helemaal niet goed om een kindje onder de 6 maanden in de wandelwagen te vervoeren, ook al kan die helemaal plat naar achter, het gaat om het knikje waar ze inliggen.

3. Sannek

Sannek Nieuw lid

25 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook nogal snel maar ze ligt klem met haar hoofd tegen de bovenkant en met kromme benen. Ze huilt ook meestal veel als ik ze erin leg dus ik vind het zielig.
    Zelf denk ik dat het niet erg kwaad kan in de buggy zolang ze er niet te lang inligt en snachts en dus het meeste van de dag gewoon in haar bedje slaapt.
    Maar daarom dat ik dus ook deze vraag stel omdat ik twijfel of ze voor een slaapje wel in de buggy kan of dat ik een campingbedje mee moet nemen.

Deel Deze Pagina