Wij moeten nog steeds een uitvaartverzekering voor ons dochtertje regelen. Ik heb me er nog niet heel erg in kunnen verdiepen. Schrijven jullie je kindje gewoon bij op jouw polis of is het beter een aparte polis te openen?
je schrijft je kindje gewoon in op je eigen polis.. tenminste zo werkt het hier.. vond het zo raar om daar naar toe te bellen om je kind aan te melden voor een uitvaartverzekering..
Hier gewoon bij mijn verzekering op.. Voordeel is wel als je nu een eigen verzekering voor ze afsluit dat het dan bijna niks kost. Ik betaal nu 10 per maand en zijn er 3 personen verzekerd voor elk een bedrag van 10.000,-
Bij ons staan de kinderen gewoon bij ons op de polis, wij hebben een natura polis aangevuld met een geldbedrag. Wij hebben ervoor gekozen om geldbedrag bij kinderen op hoger niveau te zetten dan voor ons zelf. Met idee, dat als je een kind zou moeten begraven, je dan ook zeker niet op het geld wilt letten... Wij hebben een adviseur over de vloer gehad die het een en ander met ons doorgerekend heeft en aan de hand van onze wensen een bepaalde polis vorm heeft voorgesteld.
Onze zoon staat op de polis van mijn man. Ik sta nog steeds (met zusje) op de polis van mijn moeder. Laten we zo staan en als ze komt de overlijden neem ik de polis over.
Wij zijn bij Yarden verzekerd de kinderen hebben ook allemaal een aparte polis volgens mij. Tot hun 18 en dan moeten ze zelf verzekeren.
Is het nu zo dat als wij nu een nieuwe polis afsluiten voor haar, dat ze dan op haar 18e minder betaalt dan wanneer ze gratis bij ons staat bijgeschreven? En om hoeveel goedkoper ben je dan uit? Weet iemand dit?
Hier komt de kleine ook bij mij op de polis. Vriend zn ouders hebben het voor hem geregeld. Als 1 van ons komt te overlijden (of beide) dan komt er een geldbedrag vrij om alles te regelen/betalen
Wij hebben alle vier een aparte polis, waarbij bij overlijden een bedrag vrijvalt (kapitaalverzekering met groei). Ik geloof dat ik voor de kinderen 3 euro per maand betaal.
Hier ieder hun eigen polis. We betalen 13,- per maand voor 2 kinderen en ze zijn voor 8000,- pp verzekerd. Wij wilden dit, zodat ze gewoon hun eigen polis hebben wanneer ze hun volwassen leven ingaan. Als ze tegen die tijd een eigen verzekering moeten afsluiten is het véél duurder..
Nuvema?? Ik betaalde bij Nuvema 21 euro per maand voor alleen mezelf. Ik ben overgestapt en we hebben nu een gezamelijke uitvaartverz. Wij konden kiezen dat de kids tot 18 jaar gratis mee verzekeren of nu betalen voor de kids dan zijn ze over 30 jaar premie vrij. Hier hebben wij voor gekozen en betalenn volgens mij ong 20/25 per maand voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Ons dochtertje staat bij mij op de polis gratis. En ze heeft een eigen verzekering, als ze 30 is dan hoeft ze voor die niet meer te betalen.
Mijn kinderen hebben eigen polis. Voor de een betaal ik 7 euro de ander 5. Zelf 12 per maand.... Het klinkt idd gek en begrafenis polis afsluiten voor je kind. Maar hoort ook bij het leven. Spaar verder niet voor ze maar dit dan weer wel blijf ze ook betalen als ze groot zijn. Cadeau van mama. Kinkt idd gek.
Onze dochter is ook gewoon bijgeschreven op onze eigen polis. Betalen voor man en mij bij elkaar 10 euro (zijn aandeel iets meer dan dat van mij omdat hij ouder was bij het afsluiten).. Dochter is tot 18 gratis meeverzekerd, en daarna mag ze het zelf regelen