Zijn er hier die een klimrek hebben voor hun peuter? S is nu in de fase van klimmen en gebruikt werkelijk alles om een soort van ladder te hebben. En als iemand het heeft, spelen ze er lang mee? Zou zonde zijn voor dat geld dat hij er na een maand op uitgekeken is Iets zoals het genre hieronder: https://www.blabloom.com/nl/producten/sawdust-rainbows-weeun-klimrek-regenboog/24406/?gclid=Cj0KCQjwse-DBhC7ARIsAI8YcWLjRaWOksMyPc0K4_OPJXZz6nr4Z86nco82Bqs9ROG8cL7t9swT2cYaApMSEALw_wcB
Ik denk dat dit ook weer heel kind afhankelijk is! Maar ik vind ze wel heel leuk, je kan ze uitbreiden met een glijbaan. Ze kunnen er ook hutten mee bouwen.. Ik zie wel mogelijkheden tot veel speelplezier! Beetje gymnastiek, vergroot het zelfvertrouwen van die kleintjes.
Ik vind ze heel duur, als ik eerlijk ben. Zeker omdat een kind in die leeftijd nog zo snel vooruit gaat. Wat nu een uitdaging is, is dat over een paar maanden al niet meer. Maar, wij hebben wel de luxe van veel speeltuintjes in de buurt en daar hebben mijn kinderen altijd genoeg uitdaging aan gehad. En was iets te moeilijk of te simpel, dan gingen we gewoon naar een andere speeltuin toe.
Wij hebben er eentje, maar wel een hogere. Die kan je in 3 standen zetten. De laagste klom de jongste met 1 jaar overheen (nu 1,5) en vind de oudste van 4 ook nog steeds leuk. Hij kan nog 2 standen hoger, dus er zit nog uitdaging in. Hier wordt het dagelijks gebruikt. Ze zitten er erg graag boven op, of onder, of hangen eraan. We hebben de hoogste stand laatst met de oudste uitgeprobeerd, maar die is vrij stijl haha, vond hij nog niks. We hebben er ook een plank bij waar ze vanaf kunnen glijden en op kunnen klimmen. Mijn neefjes van 5 en 7 vinden het trouwens ook nog steeds leuk. Maar zou niet voor de lage versie gaan. Daar zijn ze zo op uitgekeken.
De lidl heeft een klemrek online staan met glijbaan voor kids vanaf 18 maanden, lil monkeys heet t geloof ik. Lijkt mij leuker en is 100 euro goedkoper
Ik ga even kijken! Bedankt voor de tip. En anders denk ik dat we het voorlopig zo gaan laten. Met het mooie weer gaan we meer buiten kunnen spelen en hopelijk kan hij zo zijn energie kwijt.
Ik vind dit zo leuk. En ik weet zeker dat m’n 3 jarige hier elke dag op zou zitten. M’n 5 jarige buurmeisje trouwens ook. M’n zoon echter iets minder. Maar ding past echt niet hier in huis, anders had ik hem direct gekocht.
https://www.blabloom.com/nl/producten/ette-tete-pikler-triangle-aanpasbaar-klimrek-ramp-gelakt-mopitri/24006/ Deze hebben ze bij L op de opvang. Hij vind het helemaal geweldig. Als deze op groep staat is hij er niet van af te slaan. De glijbaan zelf kan je ook helemaal opzij schuiven zodat ze via de zijkant ook omhoog kunnen klimmen. Zelf zou ik zoiets niet kopen, wij hebben genoeg speel mogelijkheden buiten. Vind het daarom dus een beetje zonde van ons geld. En zo blijft het op de opvang leuk