Ik heb nu al zoveel berichten geplaatst over mijn zoontje . Blaasontsteking , bmr prik , ook nog vermoedelijke oorontsteking . Heb veel aan de betichten gehad en ga vanavond als me zoontje een keer wel slaapt even reageren. Er komt bloed uit zijn piemeltje en hij krijst alles bij elkaar Snachts ! Vanacht weer hap geweest omdat hij ineens uitslag kreeg . Weet iemand wat het kan zijn ? De dokter had geen idee . Het zijn blaasjes en vlekjes . De blaasjes op zijn gezicht zaten er nog niet dus die heeft de dokter niet gezien . Hij drinkt geen fles meer . Ik probeer hem steeds maar slokjes water te geven meer kan ik ook niet doen . Hij gedraagt zich wel redelijk , tot dat hij moet slapen . Hij trapt met zijn benen en gilt alles bij elkaar . Hij durft niet meer te plassen , vanacht stond er echt spanning op zijn piemeltje dat hij moest plassen maar hij bleef gillen ipv plassen en bij het deppen kwam er bloed van af (dit heb ik al besproken bij de hap) Vanochtend wel iets geplast . Maar goed even de foto's ik hoop dat jullie mee willen kijken. Plaats dit weer bewust niet in baby/dreumes aangezien er ook vrouwen kunnen zijn met oudere kinderen die dit herkennen vN vroeger .
Misschien krentenbaard die uitslag. En wat betreft dat plassen, zou toch bij de ha er op staan vandaag voor een verwijzing naar de kinderarts hoor. Als hij z.n pijn heeft met plassen. Voor de rest heb ik er ook geen verstand van maar kan wel zeggen sterkte en beterschap voor je mannetje.
Pnirmal , bedankt voor je reactie . Ik kan ineens geen foto's meer plaatsen . Maar het zijn ook blaasjes op zijn voeten , handen , billen en uitslag overal . Dankjewel , ik ga even kijken of de ab kuur morgen wat aangeslagen is en anders inderdaad een doorverwijzing naar de ka vragen .
Heb je een ab kuur voor zijn piemeltje? kan een ontsteking zijn. maar ik zou zeker niet genoegen nemen met wat de HAP zegt, ik zou zeker vandaag nog naar de HA gaan voor de uitslag en desnoods een doorverwijzing vragen. maar hier zou ik zeker niet mee akkoord gaan.
Nu de ha bellen en een afspraak zsm eisen. Als hij niet drinkt en plast moet hij nagekeken worden. Die vlekjes herken ik niet maar je eigen ha misschien wel?
Voetjes ook onder de blaasjes . Zou inderdaad de mond hand en voet ziekte kunnen zijn maar zou de hap dat vanacht dan niet gezien moeten hebben ? Ik kijk het tot morgen aan of het plassen dan minder zeer doet . Zijn urine staat nu op kweek dus de kinderarts kan niet veel maar als de ab morgen nog niet aan is geslagen vraag ik zeker een doorverwijzing ! We moesten morgen toch terug komen bij de ha .
Waterpokken? Mijn dochter had ze laatst ook. Zag er ook zo uit. Ik zou er voor de zekerheid de ha naar laten kijken. En om dat niet plassen zou ik ook bezorgder zijn. Want dat staat er volgens mij buiten. Beterschap
Sinds wanneer heeft hij de antibiotica? Kan het geen allergische reactie op de antibiotica zijn? Zou er sowiezo even mee naar de huisarts gaan vandaag. Succes ermee