Ons meisje slaaptnog niet door en kwam netjes om de 4 uur voor haar fles maar...vanacht kwam ze om 4.45 uur voor de fles, laatste was om 22.30. Nu is dus het hele ritme in de war. Dit zou betekenen dat ze al om 20.45 uur de laatste fles moet hebben maar dit lijkt me ietwat vroeg. Hoe zouden we dit het beste kunnen oplossen?
Op verzoek verder? Misschien komt ze dan 's nachts wel met meer tijd ertussen.. Als je echt op schema wil, zou ik even 2a3 dagen op verzoek doen, en kijken wat ze zelf doet, en daar gebruik van maken..
GEef je evt de flesjes wat eerder op elkaar bv na 3,5 uur. Ik weet niet hoeveel flesjes en hoeveel voeding ze krijgt. Ons meisje zat rond die leeftijd nog op 7 soms 8 voedingen. En anders op verzoek verder. Verder kan je ook ongeacht hoelaat ze snachts komen smorgens weer wakker maken voor een fles om de dag te starten en de rest weer afwachten. BV 4.45 fles 7.00 wakker maken voor flesje en dan afwachten wat de dag met zich mee brengt. Hier dronk ons meisje de ene keer 7 flessen de andere keer maar 6 het was maar net waar ze om vroeg.
Bedankt! Doe vandaag gewoon om de 4 uur en maak haar dan om 23 uur wakker voor de laatste. Dan kijken hoe de nacht gaat en morgenvroeg eventueel wakker maken om 7 uur idd. Dan zit er vanavond maar 2 uur en een kwartier tussen maar dat is niet erg togh?
Je kunt ook kijken wat er gebeurd. Ik maakte mijn jochie op die leeftij ook steeds wakker om 23.00. Maar toen we die eens oversloegen omdat hij om 9 uur nog had gehad, sliep hij opeens langer. En hadden we nog steeds maar 1 nachtfles..