Hallo, Ik lees al een tijdje mee maar heb nog nooit gereageerd. Nu wordt het toch wel eens tijd en kom ik gelijk met een vraag. Wat denken jullie... Onze dochter van 19 januari, nu bijna 3 maand dus geeft nu al aan met 4 flessen genoeg te hebben. Als we haar om 23 uur wakker maken dan wordt ze tussen 4-5 weer wakker voor een flesje, maar als we haar om 19.30 de laatste fles geven slaapt ze door tot 7 uur! Op zich logisch om haar dan lekker te laten liggen, maar kan dit geen kwaad? (suikerspiegel oid?). Hoe denken jullie hierover? Groetjes!
Onze dochter sliep ook een stuk beter als we de late fles niet gaven! En ze is nu bijna 5 maand en dit doen we al vanaf een maand of 2,5..... Ze zit nu dus al een hele poos op 4 flessen. Het CB zegt dat het geen kwaad kan...
evy slaapt ook al effe van 20-8 en ze word gewoon fit en vrolijk wakker dus ik vind het wel goed ze drinkt nu 4x 180 en dat is genoeg voor dr. Ik zou zeggen geniet ervan haha
haha ja ervan genieten doe ik zeker! Kon wel goede nachten gebruiken met onze heerlijke peuterpuber erbij overdag! Dit is nu de 3e avond dat ze geen late fles krijgt dus we kijken nog gewoon aan of het geen toeval is dat ze doorslaapt. Ze wordt ook gewoon fit wakker, daar heb ik de eerste ochtend zeker naar gekeken. Maar ze is alert en vrolijk! We gaan dus maar even door zo!
ik ken het met een peuter haha. Ik dacht ook iedere avond a vanacht word ze vast weer wakker maar merk dat ze nu gewoon vaster slaapt eerst maakte ik haar om 22 uur wakker en kwam ze om 6 uur
Gek is het eigenlijk dat het zo werkt. Maar we zien het vanzelf wel als ze weer komt. Hebben gisteren een groter fles geprobeerd om 19.30 maar daar liet ze precies 30 ml van staan dus dat had ook geen nut! Onze kids schelen trouwens helemaal niet zo veel! Leuk! Maar wel pittig vind je niet?
Ja ik zag het! Ik vind het heel erg zwaar maar heb ook het nodige meegemaakt wat het nog allemaal zwaarder maakt. Maar ze zijn wel zo blij met elkaar en sem is echt een grote broer heel beschermend wel super om te zien!
Als de nachten zo blijven gaan, zou ik zeggen: Geniet ervan! Ik hoop ook dat het niet meer al te lang duurt met die late voeding.....
mijn dochter (geboren 18-1) drinkt ook 4 flessen maar dan van 210, het is een hongerlapje! meestal komt ze om half negen in de ochtend maar af en toe meld ze zich om zes uur bijvoorbeeld al. aangezien ik zes uur te vroeg vind om de nacht in te gaan krijgt op zo een dag of een extra fles of 5x180.daar ben ik nog een beetje mee aan het puzzelen. groetjes Kim