allergie of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nicole18, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    mag ik even jullie hulp? mijn zoontje van net 3 maanden is een erg onrustig kindje, hij is dit al vanaf de geboorte.
    hij drinkt standaart flesvoeding, momenteel 150 cc om de 4 uur. hij drinkt uit de dr brown fles en doet er tussen de 20 en 25 minuten over. ook houd ik hem 30 minuten rechtop. vaak wel een deel in de wipstoel of draagdoek. hij drinkt vaak erg onrustig, ligt te woelen en draaien onder het drinken en werkt de speen een aantal keer zijn mond uit. hij boert al vaak 1 of 2 keer halverwege de fles. als de fles op is boert hij nog veel daarna en blijft spugen. ook na 2 of 3 uur spuugt hij vaak nog. zeker als hij gelegen heeft en we hem dan optillen. ook heeft hij dagelijks de hik.

    het slapen gaat ook erg moeizaam. hij wil alleen op zijn buik slapen, s nachts word hij na 4 a 5 uur slapen wakker en wil dan zijn speen, hij heeft dan echt nog geen honger, drinkt dan ook maar 30 cc ofzo als ik een flesje aanbied.

    heeft regelmatig erg dunne ontlasting, heeft hier verder geen last van gelukkig.

    heeft dagen dat hij veel en hard huilt en alleen in de draagdoek tot rust kan komen, maar er zijn ook dagen bij dat hij rustig is en goed slaapt in de box of bed.

    verder kan hij zich wel goed zelf vermaken, kan rustig liggen in de box en kijken naar zijn box mobiel.
    ook volgen we alle reflux leefregels al op.

    zijn dit gewoon de eerste lastige maanden en moeten we nog wat ritme vinden? of lijkt dit meer op een allergie ofzo? ik weet het niet meer zo goed maar zie dat hij niet altijd lekker in zijn vel zit.
     
  2. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Is het niet zo dat hij misschien teveel krijgt?
    Woelen, draaien, speen uit zijn mond werken, overgeven...lijkt of hij gewoon vol zit dan.
    Heb je al eens geprobeerd om kleinere flesjes aan te bieden?
     
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    ja ook al vaak geprobeerd, hij drinkt vaak ook niet alles op, laat regelmatig 30 cc ongeveer staan. we gaan het er dan ook niet in proppen want dan spuugt hij daarna nog meer.
     
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    En als hij zijn speen wegduwt en begint te woelen haal je dan ook de fles eruit?
    Misschien geeft hij daarmee wel aan dat het op dat moment genoeg is geweest
     
  5. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Dan halen we de fles eruit idd hij wil dan ook echt niet drinken en gilt t dan vaak ook bij elkaar van boosheid. Vaak komt er dan dus ook wel een boer en spuugt hij een golf(je) melk
     

Deel Deze Pagina