Jaja, hier ben ik weer... Damani had eerst heel erg honger ineens, dus moest de Comfort mengen met de Extra, ging beter, maar hij ging wel meer spugen ! Dus, ik doe nu overdag weer gewoon de comfort en 's avonds de extra met Nutrix ! Dat gaat prima... Maar vandaag is hij echt een draakje geweest ! hihi Hij is opzich best vrolijk maar van slapen komt weinig, ja, in m'n armen... Elke keer wat jengelig omdat hij zo moe is! En hij laat dus elke keer de helft van z'n fles staan ! Ik ga hem zo weer geven, en dan maar wat minder, maar korter op elkaar, want niet dat hij wat tekort komt! Hij is een flinke gezonde vent! Maar toch, wat zou dat toch zijn ineens !? Gewoon z'n dag niet ? -x-
Kan het niet zijn dat ie in zn 19weken sprong zit, of dat ie in de aanloop ervan zit? Dan drinken ze vaak ook wat slechter. Ik zou me er niet te druk om maken hoor. zolang hij alert is en vrolijk en genoeg plast en poept is er toch niet saan de hand.
dacht ook direct aan een sprongetje toen ik zag hoe oud hij was, de onze zitten er ook hun, ze laten het niet aan hun voeding merken maar vooral aan hun slaap
Hmm... Dat zou best eens kunnen ! Hij heeft daar wel eens vaker last van... Alleen poepte hij ook niet goed, nu na 3.5 dag pas gepoept ! Er zat gewoon zwart doorheen ! En het STONK ! *bah bah* En nu net heeft hij gelukkig z'n flesje opgedronken, en heb ik hem in bad gedaan en nu slaapt hij weer heerlijk... Mama gaat ook zo naar bed, want ik heb papa zover gekregen dat hij de nachtfles geeft ! *JOEPIE* ! -x-x-x-
Wij hebben het ook gehad rond die tijd dat hij een week lang moeilijk deed met zijn flessen...en het was ook ineens weer over! Zolang ze minimaal 400-500 ml op een dag binnenkrijgen is er niets aan de hand zei het CB...