Baby mee naar speciale kleuterbios

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Chai, Jun 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chai

Chai Actief lid

Oct 16, 2017
    395
    140
    43
    Female
    Dag Dames,

Wij gaan binnenkort met de oudste (bijna 3) naar een speciale kleuterbios van Pathé. Er worden dan korte stukjes van NickJr. afgespeeld, dus geen film. Het is minder donker, het geluid staat wat zachter, er kan tussendoor gepraat worden etc. kortom, extra kindvriendelijk zodat je kunt wennen aan naar de bios gaan! Leek ons superleuk.

Nu willen wij kaartjes kopen voor de ‘loveseats’, waar je dus geen tussenstuk hebt en met 2 mensen wat meer ruimte hebt en dus niet je eigen stoel. Het plan is nu of met 1 volwassene te gaan en onze dochter, of met het hele gezin en 2x een loveseat te kopen. Leek me onhandig om een loveseat + 1 losse stoel te doen en het loveseat concept sprak me wel aan. Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan namelijk maar misschien kan ik de baby ook meenemen. Zij is nu 5 maanden oud en totaal niet moeilijk in het openbaar. Toch maar thuis blijven met haar of wel te doen aangezien je gewoon mag praten tijdens de ‘film’?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    ik zou het gewoon doen, enig rumoer vindt niemand erg daar, en als ze het echt op een brullen zet kun je er altijd nog uitgaan. Misschien kun je het zo uitkienen dat ze net een voeding opheeft als de film begint, dan gaat ze met een beetje mazzel lekker tukken.
    Ik ben eens met mijn dochter, toen ze 7 maanden was of zoiets, naar cinemom geweest, dat is hetzelfde concept maar dan een volwassen film voor moeders met baby's. Dat ging prima.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    19,017
    15,049
    113
    Gewoon proberen, hou er rekening mee dat je in t ergste geval er uit moet vanwege onophoudelijk huilen dus zorg voor een klein boekje oid voor jezelf. Dan is een ouder altijd bij je oudste en kan die gewoon de 'film' kijken, en jij vermaakt je elders ook wel ff mocht de bios toch ff iets te veel zijn. En misschien valt t allemaal hardstikke mee en geniet je met t hele gezin.

Share This Page