Hi meiden, Hoewel de dietiste (zoontje heeft KMA) zegt dat ze nog nooit iemand heeft meegemaakt met een allergie voor rijstebloem heeft mijn zoontje wederom uitslag... Hij heeft alleen rijstebloem gehad gisteren en vandaag (naast zijn flesjes) en niks anders (ook geen groenten die hij wel kan hebben) om het echt uit te sluiten dat het ergens anders van is. Vandaag is hij weer onrustig én heeft hij uitslag... Hoe kan hij dat hebben als hij niet allergisch is? Hij krijgt ook groenten- en fruithapjes en heeft alleen op peer heftig gereageerd... Zijn er meiden die wellicht ook mijn ervaring herkennen mbt allergie voor rijstebloem?!
Heeft hij al gewoon rijst gehad? Misschien iets met antiklontermiddel oid wat vast wel in rijstebloem zit?
Ja, mijn neefje kon nadat hij met 3 maanden rijstebloem kreeg jarenlang geen rijst verdragen. Rare dietiste dat ze daar nooit van gehoord heeft, want ik ken meerdere mensen die dit hebben meegemaakt. Gewoon geen rijstebloem geven.
Nee geen gewone rijst gehad. Hij is pas 5 maanden, dus dat komt straks pas gewone rijst. Jeetje, jarenlang geen rijst kunnen verdragen. "Gelukkig" dat het wel herkent wordt door jou @ Dirksmama. Ben er al mee gestopt na 2 dagen maar merk dat hij er nog onrustig van is en krampjes heeft.