Allergie tattoo??

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ohdat is erg zeg jeetje wat is dat dik dat hoort echt niet
    ik zou echt terug gaan naar de shop hoor

2. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Ziet er idd beetje uit als dat je allergies ben voor de kleuren (hangt volgens mij soms ook van de merken af) Het ziet er een beetje het zelfde uit als de tattoo van mn oom die ook allergies bleek je zijn voor rood.. Volgens mij komt het bij rood ook het meest voor.. Ik zou er zeker even na laten kijken.. Eventueel bij een andere tattoeerder na vragen(een geregistreerde?! die zou het je ook zeker moeten kunnen vertellen)

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Hoi, hier de man van Guppienl,

ik kan niet zo zien wat er aan de hand is. Het lijkt er wel op dat je vooral reageert op het rood, dat straalt uit naar de rest. Dat kan duiden op een rood-allergie. Ga gewoon terug naar de shop waar je hem hebt laten zetten. Als dat niet naar tevredenheid is, vraag dan een second opinion bij een (liefst gerenommeerd) artiest.

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh dat is wel vervelend zeg.. ziet er idd dik uit bij het rood vooral..

mijn vriend heeft om de zoveel tijd bij zijn tattoo op zijn onderarm ook dat het er dik op ligt maar heeft er dan gene last van .. dat is overigens niet met kleur maar moest daar meteen aan denken dat het bij hem ook soms erop lijkt te liggen de tattoo...

wel erg lastig als het ook echt jeukt en je er last van hebt..

vage reactie ook van de shop zeg :S

5. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk op de afdeling dermatologie in het ziekenhuis. Ben zelf geen dermatoloog, maar heb wel regelmatig allergische reacties gezien. Ik moet zeggen dat ik dit ook wel op een allergische reactie vind lijken. normaal duurt zo'n reactie maar een aantal dagen, maar het probleem/veroorzaker van die reactie zit in je huid, dus zal er niet snel weg gaan. Ik vermoed dus echt een allergische reactie, maar een huisarts/dermatoloog kan uitsluitsel geven en ook mogelijke opties van behandeling bespreken.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Lijkt me niet goed dat rode....

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar zou ik even het juridisch loket over bellen, want als er echt een fout gemaakt is bij het zetten, zou het goed kunnen dat je verwijdering vergoed moet gaan krijgen van de shop...

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@TS: lijkt mij een allergische reactie. Daar zal een HAP idd niets mee doen, omdat je er toch al 3 maanden mee loopt.
    Maar zou er wel even mee naar de huisarts gaan, zodat je kunt bekijken wat er aan gedaan moet en kan worden.

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Helemaal vergeten nog even te vertellen. Ik ben naar de dokter geweest, en ben idd allergisch voor de kleur rood/groen/roze. Ik heb nu de een hormoonzalf gekregen (dermovate) en daarmee moet het over gaan. Als dat niet werkt krijg ik er injecties in met 1 of andere allergievloeistof.

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    En iedereen nog bedankt voor de reacties!

11. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is het snel over!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb een aantal tattoo's waarvan mijn allereerste soms wat jeukt en opgezet is. Die zit er alweer 10 jaar (in alleen met zwart trouwens)

Deel Deze Pagina