Weet niet meer precies hoe lang in de magnetron, is ook alweer tijd geleden dat ik dat zelf heb gedaan. Geloof half minuutje. Mn oma had het eens 2 minuten gedaan en dan is je appel dus niet meer te eten De appel moet wel gewoon hard blijven dus.
Hier ook erg allergiesch voor appels (en noten, kiwi, en weet ik t wat nog meer) kwam spontaan opzetten en is heel erg geworden. Het zit m in de eiwitten die na verhitting dood gaan dus appelflap of appeltaart kan wel. Waarschijnlijk kom je er ook nooit meer van af en er is niks aan te doen helaas!
Santana is ook ERG lekker Maar kanzi verkopen ze vakerig de supermarkt heb ik het idee. Bij ons zitten ze in het vaste assortiment Helaas toen dochterlief nog echt last had van appels... Hadden ze die nog niet. Maar de groenteboer zorgde altijd dat hij er een paar had liggen voor me
Hier ook een appelallergie, ik kan niet eens een appel schillen of ik krijg al blaasjes en jeuk. Ik kan wel bewerkte appels eten zoals appelmoes en appeltaart, maar niet rauw. Maar na 20 jaar eindelijk weer eens een appel gegeten (ik ben dol op appels nl) De Santana appel, ging helemaal goed, nergens last van. Dus nu eet ik af en toe weer een appel!! Verder ben ik voor heel veel dingen allergisch: hazelnoot, kiwi, aardbei erg vervelend.
Hier ook een appelallergie. Volgens de allergoloog is het een kruisallergie. De eiwitten die erin zitten lijken erg op die van de berkenboom, waar veel mensen allergisch voor zijn. Zo met meer soorten fruit en groente. Ik kan ook niet tegen veel soorten (rauwe) groentes, tomaat, wortel, aardappel etc. bij verhitting gaan de eiwitten kapot dus kan je het idd gewoon eten. Dat geldt overigens niet voor noten, ook verhit kunnen die niet gegeten worden als je allergisch bent voor noten.
ik heb er ook last van appels en peren appelmoes appeltaart enzo kan ik wel eten als het maar verwarmd is geweest ik heb het nu ongeveer 15 jaar is wel moeilijk maar je went er aan let altijd wel op verse salades want daar zit ook vaak appel in
Helaas kan ik ook de santana of kanzi appel niet eten, er is nog een ras maar die ook niet. Echt geen enkele appel helaas! tip: Als je een santana appel of wat dan ook gaat proberen en het lijkt goed te gaan, neem toch maar een heel klein stukje want een volgende hap kan ineens teveel zijn!