Ik ben al kleingeld aan het sparen en oh oh oh wat heb ik er al zin in! Vorig jaar was ik al om 6.45 op de rommelmarkt waar ik voor 2 euro een zeer mooie autostoel heb gescoord. Wat gaan jullie scoren dit jaar? Mijn lijstje: - spijkerbroeken dochter - regenlaarzen dochter - boekjes - puzzels
misschien wat speelgoed voor de kids. kleding koop ik nooit op een rommelmarkt maar het is zoiezo afwachten hoe ik er dan bijloop met mijn dikke buik. kan zomaar zijn dat ik niet vooruit kom en de deur niet uitga.
Onze babyuitzet heb er zooooon zin in!!!! We hadden alles al verkocht en weggegeven, dus moet helemaal los.. Ik wil een speelkleedmetboog, klein spul zoals rompertjes, wat babyspeelgoed, boxmobiel, en kleertjes en t liefst ook een verzorgingstas. Voor de jongste een klein fietsje. Voor de oudste een grote. Nou genoeg dus.
Ik hoop datde baby snelgeboren wordt zodat ik die dag weer wat mobiel ben ookeen rondje rommelmarkt kan doen.
Ik koop meestal niets op de rommelmarkt. Het is voor mij alleen maar om even weg te zijn en mensen te kijken :')
Even kijken of ik uberhaupt ga maar als ik ga ga ik puzzels voor mn middelste.. hij is totaal gek van puzzels, puzzels en nog eens puzzels.
Ik ga weer kijken voor: prentenboeken puzzels spelletjes Cars autootjes en acc. Andere speelgoeddingen en acc. voor de jongens hun kamer Vorig jaar vroeg geweest maar ook laat op de dag. Toen deden veel mensen echt voor een kwartje boeken en puzzels weg om er vanaf te zijn. Heb toen heel veel gekocht. Is wel een goeie van kleingeld sparen. Haal meestal een rolletje euro's bij de bank voor een kwartje extra.
Vorig jaar oa de eerste drie delen van Jip en Janneke gescoord, fit jaar wil ik dr overige delen want dl vind ze geweldig. Verder andere kinderboeken, speelgoed, eventueel tshirtjes oid maar dan wel nieuw als er leuke kraampjes zijn, haarspeldjes en dat soort troepjes. De oudste krijgen ieder.een paar euro waar ze zelf troepjes voor mogen scoren.
Jurkjes voor m'n dochtertje Sandalen voor m'n jongste Broeken voor mijn oudste En misschien zgan speelgoed voor 5 dec.
Komen jullie dan langs mijn kraampjes? ik sta namelijk altijd met van alles op de rommelmarkt! In Den Haag! Zelf koop ik nooit wat op de rommelmarkt maar verkopen vind ik zo leuk, ook om al die mensen met blije gezichten te zien die iets kopen voor haast geen geld!
Ik koop meestal vooral veel boeken, zowel voor de kinderen als voor mezelf. Regenlaarzen vind ik ook een goede, als ze er nog goed uitzien natuurlijk. Verder wellicht nog wat speelgoed, maar niet teveel troep, want er ligt op zich al genoeg hier. Misschien wat spelletjes.
6.45??? whoa... dan draag ik me toch echt nog even een paar keer om zowieso start ik moeilijk op, maar heb wel respect voor jouw hoor!!! ik kijk er wel weer naar uit, om leuke kleertjes te scoren, en wil graag klompjes halen voor de kleine meid dus het word weer puur genieten
Boeken voor mezelf en de meiden en houten puzzels. Dit jaar hou ik ook mijn ogen open voor k3 cd-tjes. Die van mijn oudste zijn op misterieuze wijze verdwenen
Van alles en nog wat. Ik snuffel gewoon overal tussen en wat ik dan leuk vind neem ik (voor een leuk prijsje) mee deze keer hopelijk wat babyspeelgoed en laatste benodigdheden, verder kijken naar wat leuke dingen voor in huis, iets voor de hond etc etc.