Baby overgeven wat nu (qua drinken)?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annette123, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annette123

Annette123 Niet meer actief

De net heeft mijn dochtertje heel d'r fles eruit gegooid. Ze bleef maar overgeven met tussenpozen van zo'n 10 minuten. Op een gegeven moment kwam er alleen nog slijm uit en daar bleef ze bijna in hangen. Ik ben zoooooo geschrokken, want ze werd helemaal rood. Nu is ze lekker aan het slapen, maar ik wil straks toch weer wat drinken geven zodat ze niet uitdroogt. Ik zit nu bij d'r bedje omdat ik bang ben dat ze straks in d'r slaapt overgeeft en ik het niet kan horen.
    Bieden jullie dan in dat soort gevallen een hele of een kleiner flesje aan en dan later weer wat? Ik ben zo bang dat ze alles er weer uitgooid.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat vervelend dat je dochtertje zo aan het spugen is! Ik zou als ik jou was gewoon iets vaker kleine beetjes aanbieden, dat blijft vaak beter binnen.
    Sterkte met haar!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, bij overgeven altijd een kleiner flesje (helft!) aanbieden, omdat dat de maag minder belast en de kans dan groter is dat het binnen blijft.
    Als ze niet wil drinken: niet pushen, ze kunnen echt wel even zonder. Pas als ze geen plasluiers meer hebben, moet je actie ondernemen, maar ze kunnen echt wel even 1-2 flesjes overslaan, (bij heel warm weer willen ze wel eens eerder uitdrogen, maar het is niet heel erg warm, dus daar heb je nu geen last van :)).

Als je bang bent voor overgeven kun je ook even kijken of je d'r op haar zij kunt leggen he? Braaksel loopt dan uit het mondje en dan kan ze er niet in stikken. Goed stutten met een (hydrofiel)handdoek in rug en bij buik, en dan kun jij ook rustig slapen... :)

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.. Wat rozemarijke zegt; ze drogen niet zomaar uit hoor... Ik zou haar lekker laten slapen en haar een klein flesje aanbieden als ze wakker wordt...

Deel Deze Pagina