Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer jullie kleine ging zitten En met ''zitten'' bedoel ik echt : zelfstandig alleen kunnen zitten, met een rechte rug, en zonder om te vallen. Onze kleine meid kan sinds 2 weken goed zelfstandig zitten, zonder om te vallen. Als ik haar op de grond zet, dan kan ze gerust een uur lang zittend spelen. Hoe oud was jullie kindje ??
Onze uk kon zelfstandig gaan zitten met precies 8 maanden. Daarvoor kon hij wel poosje overeind blijven als ik hem neerzette maar vind dat niet tellen als zelfstandig zitten.
Hier rond 8/8,5 maand goed zitten. Maar we probeerden ze zo min mogelijk zelf neer te zetten. Oudste kon zelf gaan zitten met 10 maanden. Jongste pas met 13,5 maand
Wooohh snel hoor allemaal mijn zoon is bijna 8.5 maand en kan niet zitten als ik hem neerzet op de grond.. Doe het ook niet zo heel vaak misschien ligt het daaraan..
Hoeft helemaal niet hoor. Het wordt ook afgeraden je kindje zelf op de billen neer te zetten. Ze gaan het vanzelf doen als ze er klaar voor zijn, en dat is niet hetzelfde als dat wij vinden dat ze er klaar voor zijn
Denk ook iets met 8 maanden, met 10 maanden ging ie zelf zitten...maar tis in principe niet de bedoeling, neerzetten en een uur laten spelen...pas als ze zelf kunnen gaan zitten kunnen ze zitten
Ben ik het niet mee eens. E. zit echt heel lang te spelen. Dit doet ze al heel lang en cb zegt ook dat ze heel sterk zit. Als ik zou moeten wachten tot ze zelf zou gaan zitten zou ik nu een extreem gefrustreerde beeb hebben.
De oudste met 5 maanden en de jongste met 5 maanden en 2 weken.dat ze zelf gingen zitten maar mijn babys zijn nooit lang baby. Die liepen ook Los met 9 maanden.
Dat weet ik, maar de kleine kan zichzelf al uit lig naar zit stand trekken, bijvoorbeeld in de box of bedje, of aan de rand van de tafel Dus dan is het niet verkeerd om haar gewoon op haar kontje te zetten.
Met 8 maanden ging ze zelf zitten. Paar dagen daarna kruipen en dikke maand later ook staan. Pff wat ging het hard met de ontwikkeling rond 8/9 maanden!
Vlak voor ze 6 maanden was ging ze zelf zitten en van zitten ook weer terug naar haar buik. Dag bbytijd, hallo oplet tijd want kruipen deed ze ook gelijk even.
Mijn dochter is echt een zitkindje! Rond de 7 maanden kon ze goed zelf zitten maar ik zette haar wel zo weg. Ron de 8,5 maand kon ze zelf gaan zitten en bij de 9 maanden ook opeens zelf staan in de box! Dat ging zo snel achter elkaar In bed gaat ze ook heel de tijd zitten zelfs met slaapzak aan. We hebben een babyfoon met camera en opeens zien we weer het hoofdje omhoog komen haha zo grappig!
Hahha super leuk om dit zo te lezen over jullie kindjes De ontwikkeling gaat echt zoooooooooo snel. Het ene moment liggen ze in je armen, net geboren, en het andere moment zitten ze al en gaan ze alles verkennen.
Oudste ging met 5,5 maand zelf zitten, met dr spreidbroekje aan! Jongste is 6,5 maand en valt om als ik dr neer zet.. Dus ben benieuwd wanneer ze t kan. Nog ff afwachten. Verder vind ik persoonlijk gewoon lekker neer zetten. Als ze er genoeg van hebben hoor of zie je t wel..
Mijn zoon was 6 en halve maand toen ie zelfstandig kon gaan zitten, en blijven zitten. En er weer vandoor gaan (kruipen) als ie daar geen zin meer in had