Koolhydraatarm brood Stoepje

Discussie in 'De lounge' gestart door Henkiepenkie, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Op de site van het Stoepje zie ik dat ze daar koolhydraatarm brood verkopen. Ze noemen dit Slankbrood.
    Nu is mijn vraag, weet iemand of dit een half brood of een hele is?
    Je moet dit brood bestellen, ze hebben dit niet standaard. Als ik dat brood dus deze week wil hebben moet ik het direct bestellen. Anders was ik wel even langsgegaan om te vragen uiteraard :D

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    een hele brood kost bij de bakker 4 euro nog iets

3. Henkiepenkie

Dan ben ik bang dat ik een andere bakker heb dan jij, bij mij verkopen ze het namelijk niet ;)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Volgens mij heeft de AH het ook, en dat was volgens mij een halve brood. Was trouwens behoorlijk duur vond ik.
    Waarom bel je niet even met de bakker? Lijkt me dat je zowel heel als half kunt bestellen

5. Henkiepenkie

Bij Ah heb ik het nu vandaan, 2,05 per half brood. De bakker heeft het niet, daar ben ik al geweest. Zij kunnen (of willen) het ook niet bestellen helaas.
    Bij het Stoepje, een kraam op de markt, hebben ze het wel alleen is mij op de internetsite niet duidelijk of dat nu een half of een heel brood is.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

het is een halve, ze hebbn ook de mix kan je zelf bakken als je een broodbakmachine hebt

7. Henkiepenkie

Ah, dank je!Dan vind ik het best wel duur. O, zelf bakken kan ik dan misschien beter doen. De mix vind ik niet op hun site. Is dit voor een heel brood en wat kost het?

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ik haal het bij hoogvliet supermarkt, die vind ik het lekkerst en is het voordeligst. 1 heel brood 2,50. :)

9. Henkiepenkie

Hee bedankt Bloemie! Die supermarkt is op 10 km afstand. Daar kan ik best heen fietsen met ons kindje voorop. Een leuk uitje en dan haal ik drie broden die ik in de diepvries doe. Heel erg bedankt voor de tip. Ben er blij mee.

Deel Deze Pagina