Welke broek bij zandloper figuur?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben op zoek naar nieuwe broeken. Maar veel broeken zitten niet goed. Ik heb een smalle taille maar wel iets meer billen en bovenbenen. Ik heb nu vaak dat jeans goed zitten bij billen en bovenbenen. Maar te los zitten / niet aansluiten bij mijn buik en in de taille. En daarbij moet de lengtemaat echt 34 zijn, anders is de broek te kort en staat het raar.

Ik draag graag high waist skinny jeans. Andere soorten (met lagere taille) zit niet lekker. Maar kan dus niet echt wat vinden. Iemand tips?

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Valt de ruimte bij de taille niet op te lossen met een riem?

Ik zag laatst deze lifehack voorbij komen voor problemen met broeken. Vanaf sec. 0.56 kan voor jou handig zijn.

Lilium en Nellie4 vinden dit leuk.
  3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee dat heb ik al geprobeerd. Ik ben afgevallen en mn broeken zijn te groot geworden. Dus ik moet sowieso nieuwe kopen. Ik ben vandaag naar de winkel geweest om te passen. Het ‘flappert’ gewoon op mn buik en als ik dan een riem doe dan gaat het een soort gekreukeld op mn buik zitten en ziet er raar uit.
    Een gewone maat 38 zit redelijk maar is te kort. En ook daarmee loop ik te hijsen omdat het afzakt en in de taille te ruim zit. Maar maat 36 is helemaal veel te kort en passen mn billen niet in.:oops:

baby90 en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik geloof dat Levi's of Calvin klein dit voorjaar een nieuwe jeans hebben uitgebracht voor vrouwen met een steviger achterwerk en bovenbenen maar verder wel slank in de taille.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Herkenbaar probleem. Stretch doet het hier vaak goed, esprit heeft wel fijne broeken vind ik.

floppie888 en iMoeder vinden dit leuk.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb geen enorm achterwerk hoor. :roflmao::roflmao:
    Maar in een maat 36 broek krijg ik em niet gepropt. Terwijl die qua taille denk ik wel goed zit. In een maat 38 passen mn billetjes prima, maar dat zit weer te ruim in de taille. :|
    Het is dus meer de verhouding zeg maar.

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik zou in elk geval géén omgeslagen pijpen kiezen. Daar blijft dat zand altijd zo in hangen...

floppie888, iMoeder, Manque en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Esprit!

iMoeder vindt dit leuk.
  9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    place du jour spijkerbroeken.
    Daar zit een fijne stretch in

iMoeder vindt dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Ik koop daarom altijd spijkerbroeken van gstar, juist omdat ze daar ook alle lengte maten hebben. Ik heb juist korte nodig lengtemaat 30. En ik heb ook brede heupen en billen en een ienimie taille, bij heel veel broeken kan ik dan ook tich handen er nog tussenstoppen en bij gstar meestal niet. Tip koop bij de outlet;)

iMoeder vindt dit leuk.
  11. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Broeken van LTB.
    Ik heb de Zena en Molly. Molly is een highwaist en ik heb ook een smalle taille en meer heupen en benen.
    Zit perfect.

Caithy en iMoeder vinden dit leuk.
  12. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ik heb ze bij de wehkamp vandaan. De maten verschillen soms, dus ik zou voor de zekerheid ook een maar groter bestellen en dan 1 retourneren. Gaat heel fijn bij wehkamp

13. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

OT. Levi’s hebben diverse modellen voor elk type figuur. Verder heb ik ook een model van Only en van Tommy welke mooi zitten. Ik zou op bv. de wehkamp selecteren op model en gewoon een zooi bestellen :)

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hoezo te kort? Het voordeel van spijkerbroeken is toch juist dat ze die in verschillende lengtematen verkopen? Dus dan neem je de maat die voor buik/taille/billen goed zit en de lengte die bij jouw benen past. Ikzelf heb bijv. lange benen en weet dat mijn lengte maat 34 is, ongeacht de kledingmaat. Wat betreft jouw probleem mbt de verhoudingen, zou ik voor een stretchbroek kiezen, zodat die mooi aansluit bij buik EN billen.

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    De shaping skinny van de hm high waist skinny jeans vind ik heel fijn!
    Heb hetzelfde probleem ze wijken altijd. Maar deze sluiten mooi aan.

iMoeder vindt dit leuk.
  16. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    G-star en Levi's hebben modellen die mooi aansluiten bij een zandloper figuur, wellicht eens iets van deze merken proberen? Je betaalt er wel wat meer voor, maar liever een duurdere broek die goed zit dan een goedkope waar je alsnog niet blij mee bent en uiteindelijk niet aantrekt toch.

iMoeder vindt dit leuk.
  17. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik ga voor broeken tegenwoordig naar de rode winkel in Utrecht. Heb precies hetzelfde probleem (nouja, nu niet :roflmao:) en werk met mensen in een rolstoel. Zodra ik door mijn knieen ging om op ooghoogte te komen voelde je de broeken gewoon verschuiven. Sinds ik daar broeken koop nergens meer last van. Ze hebben van diverse merken de curvy modellen die precies gemaakt zijn voor zandlopers.

iMoeder vindt dit leuk.
  18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Haha ik bedoelde het meer complimenteus hoor :roflmao:
    Geen dikke kont ofzo. Meer steviger als in afgetraind. Niet een mini kont als ik heb :p

iMoeder vindt dit leuk.
  19. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    - Topshop (Tall) Jamie Jeans (Sommige Jamie Jeans zijn standaard cropped. Ik heb lengtemaat 28/30, maar moet van de skinny 32 van kopen. Jij zal dus waarschijnlijk lengtemaat 36 nodig hebben?).
    - GAP Sculpt Sasha Jeans (Echt echt echt een belachelijk goede jeans!!).
    - GStar Shape Jeans.

Zijn allemaal te koop via Zalando :D

iMoeder vindt dit leuk.
  20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja klopt, die heb ik ook. En ben er heel blij mee, sluit inderdaad goed aan.

Deel Deze Pagina