Hi ladies, ff een vraagje mijn zoontje heeft 39,3 graden koorts. Wat doen jullie normaal als jullie kindjes koorts hebben? groetjes Inger
Ik kijk naar mijn kind. Is hij nog vrolijk en levendig, dan doe ik niets. Heeft hij veel pijn, is hij ziek en huilt hij steeds, dan geef ik een zetpilletje.
Emma heeft haast nooit zo'n hoge koorts. 2 of 3x gehad. Dan geef ik een zetpilletje als ik merk dat ze er last van heeft.
Als ik merkte dat ze er last van had idd een zetpilletje. Verder hielp een badje ook....lekker verkoelend! En daarnaast.....vasthouden als ze dat wilde...en als ze gewoon wilde spelen haar gang laten gaan. Extra drinken aanbieden, eten meestal willen ze toch niet...en proberen echt water te geven en niet alleen melk..... Verder wilde ze dan veel slapen, ik hield ze dan in de buurt....om ze in de gaten te houden voor koortstuipen... Sterkte ermee!
bedankt voor jullie reacties! Hij heeft net nog een boterhammetje op en ligt nu weer lekker te slapen
hoi, mijn dochter heeft ook koorts op het moment, ik geef een zetpil als ik merk dat ze echt veel pijn heeft en maar blijft huilen, ik merk altijd wel dat ze veel minder slaapt als ze een zetpil heeft gehad, nu ligt ze lekker te slapen(zonder) als ze vanavond nog zo'n hoge koorts heeft krijgt ze er wel een voor de nacht. beterschap!
Rondjes rennen,niet wetend wat te doen... Dan een zetpil in de butt Washandje op het koppie Luchtig kleden Het huis goed luchten Maar als de koorts aanhoud voor een kleine week aan de bel trekken