maar mijn dochter heeft het eerste jaar er geen last van gehad.. ja af en toe een plekje op haar arm dus als het aan eten ligt dan zou het iets moeten zijn wat ze het eerste jaar niet heeft gehad... of wasmiddel/douche spul.. hoewel ik altijd al wel zwitsal gebruikte... kan ik dat niet beter gelijk naar een homeopaat gaan? en hoe hebben ze het getest eigenlijk?
Hoi wij zijn ondertussen ook bij een homeopaat geweest..en hij is allergisch voor huisttofmijt..huidieren..bepaalde boomsoorten.. toevallig vandaag in het ziekenhuis geweest vanwege zijn kma en de kinderarts vondt zn eczeem ook wel weer erg verergerd en we hebben nu toch een bloedtest laten doen..ze zeiden de vorige keer dat het niet betrouwbaar is tot 4 jaar..maar wilde het toch doen..wij niet gezegd dat we ook bij homeopaat zijn geweest want daar staan ze nogal eens sceptisch tegenover.. dus hier iig dubbelcheck ook ik heb van de huisart hydrocortison zalf gekregen ben ik ook niet happig op en een antibiotica zalf voor als de plekken open zijn.. nu heb ik van de kinderarts weer een zalf voorgeschreven gekregen volgens mij iets met gewoon vaseline..maar dat kan ik morgen pas halen en druppeltjes voor de jeuk! het is zo zielig voor het maneke hij blijft onrustig en erg huilerig omdat ie zo'n last ervan heeft.. wij zijn nu dus ook genoodzaakt om onze hond weg te doen en dat is heeeel erg moeilijk..we hebben het beestje al acht jaar dus dat gaat je niet in de koude kleren zitten.. voor degene die denken dat hun kindje een allergie heeft...ga inderdaad naar een homeopaat..die kan je al een stuk op weg helpen..en eis anders een dorverwijzing naar bijv een allergoloog..in utrecht schijnt een heel centrum te zitten.. en laat je niet afschepen door de huisarts want dat heb ik dus ook meegemaakt.. succes gr.
Hoi wij zijn ondertussen ook bij een homeopaat geweest..en hij is allergisch voor huisttofmijt..huidieren..bepaalde boomsoorten.. toevallig vandaag in het ziekenhuis geweest vanwege zijn kma en de kinderarts vondt zn eczeem ook wel weer erg verergerd en we hebben nu toch een bloedtest laten doen..ze zeiden de vorige keer dat het niet betrouwbaar is tot 4 jaar..maar wilde het toch doen..wij niet gezegd dat we ook bij homeopaat zijn geweest want daar staan ze nogal eens sceptisch tegenover.. dus hier iig dubbelcheck ook ik heb van de huisart hydrocortison zalf gekregen ben ik ook niet happig op en een antibiotica zalf voor als de plekken open zijn.. nu heb ik van de kinderarts weer een zalf voorgeschreven gekregen volgens mij iets met gewoon vaseline..maar dat kan ik morgen pas halen en druppeltjes voor de jeuk! het is zo zielig voor het maneke hij blijft onrustig en erg huilerig omdat ie zo'n last ervan heeft.. wij zijn nu dus ook genoodzaakt om onze hond weg te doen en dat is heeeel erg moeilijk..we hebben het beestje al acht jaar dus dat gaat je niet in de koude kleren zitten.. voor degene die denken dat hun kindje een allergie heeft...ga inderdaad naar een homeopaat..die kan je al een stuk op weg helpen..en eis anders een dorverwijzing naar bijv een allergoloog..in utrecht schijnt een heel centrum te zitten.. en laat je niet afschepen door de huisarts want dat heb ik dus ook meegemaakt.. succes gr.
ik denk niet dat ze een allergie heeft en ze heeft totaal geen last van de droge plekken... maar ja het zit er wel dus mischien toch eerst huisarts?
Tja homeopaat moet je in geloven he. Hoe ze het testen geloof ik niet in! Ik heb m`n hele leven al eczeem en heel vaak getest en nooit iets uitgekomen, en de homeopaat duwt een beetje op je hand en daaruit maakt hij op of je allergisch bent? Vindt ik knap, maar goed ieder zijn eigen mening. Ga gewoon naar je huisarts!
Mijn homeopaat bracht mijn kindje in contact met een stof (bijvoorbeeld melk). Ik moest haar handje vasthouden en via mijn hartslag kon hij merken of ze allergisch was. Ze gaf haar reactie door via mij zeg maar. Ik vond het ook nogal vreemd, maar sinds ik de dingen weg laat waarvoor ze is getest, doet ze het wel al stukken beter! Dus dat vind ik een heel pluspunt. Heb haar alleen nog niet op huisdieren laten testen. We hebben een kat en vier konijnen. Ook niet bij stilgestaan trouwens.... Ik zou het ook heel erg vinden als die weg moesten, maar als het niet anders kan. Moet binnenkort op controle, zal het dan eens vragen.
bij ons deed ze het via bioresonantie...hij is dus aangesloten op een soort apparaatje..en daarmee gaat ze alle stoffen af en dat ding slaat op tilt als hij allergisch is.. ik dacht ook eerst zien en dan geloven.. maar hij heeft koemelkallergie dat was al bewezen in het ziekenhuis en dat kwam via dat apparaat bij de homeopaat ook naar voren..toeval? tevens heb ik een stuk vloerbedeking en hondenharen meegenomen en daar sloeg hij ook van op tilt..dus ja er zal heus wel waarheid inzitten.. gr.