Allergie?

Discussion in 'Gezondheid' started by manda, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Is het mogelijk dat je een allergie ontwikkeld tijdens de zwangerschap?
    Het zit namelijk zo. Gisteren waren wij op bezoek bij mijn schoonzus en die heeft een hondje. Het beestje komt regelmatig bij je zitten en vind de aandacht heerlijk. Nu werden mijn handen erg dik, dus ik dacht vocht aangezien het daar ook heel warm was. Maar toen we naar huis gingen begonnen mijn handen enorm te jeuken, werden helemaal rood, waren opgezet en ik begon het wat benauwd te krijgen. Met de kerst had ik ook zulke klachten nadat ik bij haar op bezoek was geweest. Ik kreeg toen ook hele opgezette handen en voeten. Eigenlijk dacht ik toen ook gewoon dat ik vocht vast hield omdat het zo`n lange dag was en ze daar de kachel echt heel hoog hadden staan.

Ik heb nog nooit last gehad van een allergische reactie bij dieren, dus vond dit wel bijzonder. Weten jullie of dit kan?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Dit kan zeker, je kan op elke leeftijd een allergie ontwikkelen. Ik zou even naar de huisarts gaan en bloed laten prikken. Is zo gedaan en dan heb je duidelijkheid! Succes!

3. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ahh wat fijn een reactie :D Nou dan gaan we binnenkort maar eens testen. Maar zijn dit symptomen die je hebt bij een allergie?

Share This Page