Mijn zoontje is bijna 5 maanden. Ik geef nog steeds borstvoeding maar soms krijgt hij geowne voeding erbij als ik niet geneog heb afgekolfd of als ik weg ben geweest. Hij heeft nu al even groene ontlasting. Is dat goed of is er dan iets aan de hand?
Groene ontlasting kan wijzen op krampjes. Als je niks gemerkt hebt, dan kan het geen kwaad hoor. Ontlasting mag bijna alle kleurtjes van de regenboog hebben
op een bv site heb ik gelezen dat het kan komen door teveel melk (voormelk) elijah heeft het ook wel eens (de laatste dagen weer)
Gisteren had hij wel koorts. Ik, heb voor mijn gevoel eerder te weinig dan teveel melk.Iemand ervaring mee?
Ik geef Annika ook flesvoeding, maar ze krijgt ook nog 1x gekolfde melk. Haar onlasting is geel en groen.
Rotavirus, maar geloof me als je kind dat heeft dan merk je het wel Ontlasting van zuigelingen mag nogmaals bijna elke kleur zijn zonder dat er iets aan de hand is. Geel is goed, groen is goed, bruin is goed.
Zooo, kreeg daar vandaag een foldertje over, dat schijnt een behoorlijk heftig virus te zijn zeg! Brrrr, werd er gewoon ff naar van!
waarom denk je dat? soms heb ik wel eens 'slappe'borsten en denk ik dat ook, maar meestal is dat rond een regeldag, er zit dan genoeg melk in. als ik nu kolf en met die berekening uitreken hoeveel hij ongeveer drinkt klopt het precies. je borsten stellen zich elke keer in op de behoefte van je kind. dus als hij twee week geleden in 10 minuten drinkt en nu ook kan er nu meer uitkomen dan toen. (beetje onduidelijke uitleg sorry hihi hoop dat je m snapt) anders kijk eens op borstvoeding.com of borstvoedingsforum.nl daar staat veel nuttige informatie.