allergie?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Muisje88, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallooo,

Ik gebruik nu sinds eergister de gyno daktarin eitjes.
    Gister ging het erg goed nergens last van na het wakker worden. Alleen in de nacht werd ik even wakker van jeuk maar dat was een uurtje en klaar.
    Helaas werd ik vanmorgen wakker met een heeel erge brandende pijn van binnen.
    Ben onder de douche gestapt en gekoeld en de meeste pijn is nu wel weg.
    Heb ik een allergische reactie erop of is het normaal???

2. Bika

Bika Niet meer actief

Heb dat nooit gehad op dat ei, maar heb die reactie wel op condooms waar ik dus allergisch voor ben. Zou even je huisarts bellen, kunnen ze zelf beoordelen en het in het systeem zetten.

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heb gebeld maar de assistente zegt dat het heeeeel normaal is...
    Nou fijn idee zo..!!!

4. Bika

Bika Niet meer actief

Vind het niet normaal om dat branderige gevoel de volgende ochtend nog te hebben hoor. In de nacht wel, maar 's ochtends wordt je normaal alleen gek van alle troep die dat ei achter laat en dat doet echt geen pijn meer.

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    #5 Muisje88, Mar 5, 2013
    Last edited: Mar 5, 2013
    Dat vindt ik dus ook maar ok.. ik kon gewoon nog de laatste ei nemen. Dat doe ik dus mooi niet! De eerste dag helemaal geen last gehad en nu? Alles zet me op en op internet staat toch echt dat het een allergische reactie is..! Lang leve de assistente..!!!

Heb ook gezegt dat ik die pil rond 23 uur inbreng en ik vannacht rond half 6 wakker werd met brandende pijn van binnen maar dat was normaal zei ze dat paste goed bij schimmelinfectie.

Moet aanstaande donderdag weer op controle dus vraag het daar even na.

6. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Bij mij brand het ook de volgende ochtend hoor als ik zo'n dactarin capsule heb ingebracht. s'Nachts beweeg je niet dus als je s'ochtends opstaat komt die opgeloste dactarin "naar buiten" en dat brand. Ik gebruik die capsules al heel lang en iedere keer brand het weer:(

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ik had twee weken geleden ook zo'n gyno dactarine ei..
    En het duurde drie dagen voor dat branderige gevoel weg was..ik dacht dat mn schimmel erger was geworden en het ei niet had geholpen..maar ik las in de bijsluiter dat dat idd een bijwerking kan zijn... dus misschien nog ff geduld? Bij mij ging het weer weg.

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heb de laatste gisteravond niet genomen uit angst voor weer zn dag ald gister.
    Moet donderdag heen dan kijken ze maar ff.

9. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Hoort er wel bij ja. Dat ei smelt en loopt weer een beetje naar beneden en dat kan brandrig aanvoelen. Ik heb toen Gyno daktarincreme met zo'n applicator gehad en dat was ook alsof het in de fik stond. Had de huisarts er trouwens wel meteen bij gezegd.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Beter is om wel de kuur af te maken anders kan het zijn dat de schimmel niet dood is en gezellig weer komt...!

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde gehad. 's Morgens als ik opstond begon het te branden en dat hield wel een paar uur aan. Vreselijk. Maar het hoort erbij vrees is en het gaat gelukkig snel weer over.

12. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik heb al 3 dagen zn applicator gebruikt en nu 2 dagen zn ei gehad.
    Morgen weer op controle dus hoor ik dan even hoe en wat..

13. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik krijg trouwens maar 1 ei van 1200mg per keer. Die 3 daagse kuur kreeg ik wel toen ik niet zwanger was. Maar ik denk dat jij ( Muisje88 ) die 3 daagse kuur hebt gekregen omdat je al 35 weken in verwachting bent, en dat die schimmel echt weg moet zijn voor de bevalling i.v.m het gevaar voor spruw bij je kindje. Dan maar even een branderig gevoel, alles beter dan die vreselijke jeuk en de eventuele kans dat je kindje spruw oploopt tijdens de bevalling.
    Maar ik vind het wel vervelend voor je hoor, ik hoop dat dit kuurtje je heeft geholpen:)

14. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Weetje wat het is piepie ik had een onstoken slijmvlies van mijn binnenste schaamlip. Daar heb ik pijn aan gehad van die hele schimmelinfectie heb ik overgens nooit wat van gevoeld..!
    Hoop ook dat het wat heeft gedaan idd en anders hoor ik het morgen wel.. ga in ieder geval flesvoeding geven.
    En krijg tijdens de bevalling alweer een antibiotica ditmaal via infuus.
    Denk dat de kans op schimmel nihil is dan..

15. Bika

Bika Niet meer actief

Schimmel gaat niet dood door antibiotica, die is voor iets anders :)

Share This Page