Even een uppie. Zoon zijn uitslagen heb ik binnen. Hij heeft allergie voor huisstofmijt katten honden. Nou ben ik mooi klaar mee. Maar wel fijn dat er iets uit die testen is gekomen. Nu nog beter schoonmaken in huis dan en eigenlijk speciale bedden goed aanschaffen en zo vertelde de assistente. Maar lakens een keer per week uit hangen en extra wassen enzo. Knuffels heeft hij gelukkig niet echt meer. Dus meer stoffen laminaat heb ik al stoffenbank had ik al niet. Morgen mijn uitslag die kon de assistente niet lezen. Maar heb toch al een afspraak staan voor morgen. Heb geen huisdieren gelukkig dat scheelt.
*breek in* jeetje Daantje dat is wat zeg!!. Slik jij elke dag prednison? dat mag toch helemaal niet? Ik heb ook veel allergieen, maar als ik jou verhaal zo hoor, mag ik niet klagen. Jeetje zeg...
Even een paar tips, ik heb deze allergieën ook. Swifferen in plaats van elke dag stofzuigen, dan wapper je de huisstofmijten niet de lucht in. Beddengoed, kun je met korting kopen. maar ook alleen hoezen, dan hou je je eigen beddengoed en kussens, dat scheelt een aardige duit. Vraag even bij je zorgverzekering of je genoeg verzekerd bent, dan krijg je 50% korting. Vaak de (slaap)kamer luchten, vooral met fris weer, daar houden de mijten niet van. Scheelt dat je geen huisdieren hebt Succes, er is mee te leven maar je moet een paar dingen even aanpassen