Wat doe jij?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Brinta, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Hoi Allemaal,

Wat doen jullie als je savonds voordat je gaat slapen nog even bij jullie kindje gaat kijken en ruikt dat hij heeft gepoept?
    Verschonen jullie dan gelijk de luier of laten jullie hem/haar gewoon slapen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Verschonen natuurlijk. Je laat je kind toch niet de hele nacht in een poepluier liggen??

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier werden ze een paar keer wakker per nacht dus wachten tot dan. Anders, als ze er echt last van hebben worden ze wel wakker hoor..

4. gusto

gusto Niet meer actief

Verschonen. Beide kinderen worden er niet eens wakker van, slapen gewoon door op de commode :D

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Nou ik laat hem dus vaak gewoon slapen omdat ik het zielig vind om hem wakker te maken en heb dan het idee dat hij zelf wel wakker wordt mocht hij er last van hebben. :)

6. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Verschonen!

7. Verschonen.

Ten eerste om luieruitslag te voorkomen en ten tweede: als we het niet doen wordt ie middenin de nacht wakker als we net liggen te slapen.

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,202
    509
    113
    Verschonen, dan hebben ze nog minstens 8 uur te gaan, dat vind ik niet hygienisch. Kunnen kindjes ook blaasontsteking oid van krijgen.

9. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Zeker weten verschonen!! gewoon niet fris en idd voor de luieruitlslag!!

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Luieruitslag heeft hij nog nooit last van gehad, maar bij blaasontsteking had ik nog niet stil gestaan. Misschien dan inderdaad toch een goed idee hem gewoon te verschonen.

11. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik heb het tot nu toe niet meegemaakt.. maar ik zou hem verschonen. Zeer waarschijnlijk wordt hij niet wakker. Als hij iets te lang een poepluier om heeft, krijgt hij luieruitslag.. ik heb liever dat hij misschien wakker wordt, dan dat hij pijn heeft van de luieruitslag.. :)

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Verschonen. Vind het zielig om haar zo lang in poep te laten liggen. Maar ze doet het eigenlijk nooit gelukkig

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Verschonen

14. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ik zou verschonen maar ik had dan ook altijd het geluk dat mijn meisje dan gewoon doorsliep. Nu ze ouder is poept ze eigenlijk 's nachts niet meer (is het alleen overdag).

15. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ik laat haar ook gewoon liggen. Als ik haar wakker maak voor een schone broek is ze weer beland in een "nieuwe ronde" Dus door 2 min te verschonen is mevr 2 uur wakker. Niet goed voor haar nachtrust. Ze heeft er zelf schijnbaar geen last van, want ze wordt er niet van wakker.

Share This Page