Mijn zoontje van 8 maand heeft reflux en word daarvoor behandeld met Ranitidine. Wanneer hij avondeten en daarna nog een fles krijgt is hij snachts enorm onrustig, terwijl als het zo uitkomt en hij s avonds geen warme hap heeft gehad of maar 1 hap (omdat hij moe is) en hij alleen een fles melk voor het slapen krijgt slaapt hij gewoon door. Honger is het niet, want bij ons in bed of als ik hem getroost krijg s nachts slaapt hij zo tot een uur of 9!! Oja z'n ontlasting is bijna altijd dun en stinkt! Wie herkend dit?
Merk je verschil tussen bepaalde groentes? Zou het kunnen dat hij sommige groentes niet zo goed kan verdragen? Anders misschien wat meer tijd er tussen laten? Hier kreeg hij op die leeftijd rond 17.00 z'n groentehapje en dan om 20.00 nog een fles. Geef je groentehap vers of uit een potje, zou misschien ook nog verschil kunnen maken?
@shakes hij krijgt niet zoveel op een dag namelijk: 8uur bord pap van 180+6 10uur 1 stuk fruit 12uur half broodje en 180+6 16uur beetje water en soms rijstewafel oid 1730 groente ong. 150gram 20uur fles 180+6
Heb je stapsgewijs groente geïntroduceerd? Dan had je het waarschijnlijk toch moeten merken als hij op een bepaalde groente zou reageren?
Kan je overigens de groente niet wat sneller geven? Ik vind het nogal een lange tijd in de namiddag waarin hij niets krijgt. Misschien kan je de eetmomenten wat beter verdelen over de dag?
Ik heb idd stapsgewijs de groentes geïntroduceerd, toen geen gekke dingen! Hij slaapt van 13-16..vandaar