Bij Dirk was en is de eczeem in het hooikoortsseizoen (dus ook nu altijd een stuk erger). Ook als we ergens logeren waar de lakens of handdoeken in de wasverzachter geweest waren, of op plekken waar ze Ambipur en dat soort spul gebruiken. Via mijn eten reageerde hij op MSG (E621, natriumglutamaat, smaakversterker) en pinda's.
Hoi Snoopy, Hoe gaat het nu vroeg ik me af, merk je al verschil nu je op een HA dieet bent? Qua exceem zal het wel even duren voordat dat weg is,maar misschien ook met spugen? Ben benieuwd..
Hier gaat het wel goed, maar woensdagavond had Eva opeens weer rode plekken met bultje op haar rug . Gister was het al ingedroogd en vandaag bijna weg. Ook had ze dinsdag weer rode plekken in haar nek, maar dat kwam waarschijnlijk door het lekken van het flesje. Verder spuugt ze haast niet en haar poepluiers, die ze opeens 5x per dag had, zijn nu ook weer 'normaal', zo 1x in de 2 dagen. Ik ben nog niet overtuigd dat het een voedselallergie is, ik vind het niet heel duidelijk, vooral omdat ze wel opeens uitslag heeft gehad. Maar we zullen wel zien over een paar weken als we gaan provoceren.