Vorige week kreeg ik aan de onderkant en tussen beide borsten een soort blaarachtige bulten, met een branderige jeuk. Dit was na een dag weer weg. Nu kreeg ik vanmorgen weer jeuk en ja hoor, net weer die bulten. En ze branden!! Ik meteen de dokter gebeld en ik kreeg een zalfje en pilletjes om de 'pijn' te verzachten. Oke fijn. Maar waar komt die allergie vandaan dan?! Want de huisarts denkt aan een allergie ergens voor. Nu denk ik me helemaal het rambam, maar het enige dat ik anders eet of gebruik is foliumzuur...? Tenminste het zijn vitaal zwanger pilletjes van 't kruidvat. Maar zou dit het kunnen zijn...? Ook heb ik gister (en vorige week ook de dag voordat het kwam) in de zon gezeten, maar de plaats van de bulten zitten onder m'n bikini Liefs Rena
Het linkt mij als uitslag vd warmte. Als je dan een beetje gaat zweten, blijkt het hangen tussen je borsten, zeg maar. Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Daar dacht m'n vriend ook aan inderdaad. Maar het zit ook echt aan de onderkant van m'n borsten En komt de reactie dan een dag later??
Lijkt zo te horen wel op elkaar. Ik hou het dan inderdaad ook op de warmte. Zo ik ben ook weer gerust gesteld Handig hoor zo'n forum hihi