Allergie??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Rena, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Vorige week kreeg ik aan de onderkant en tussen beide borsten een soort blaarachtige bulten, met een branderige jeuk. Dit was na een dag weer weg. Nu kreeg ik vanmorgen weer jeuk en ja hoor, net weer die bulten. En ze branden!! :confused: Ik meteen de dokter gebeld en ik kreeg een zalfje en pilletjes om de 'pijn' te verzachten. Oke fijn. Maar waar komt die allergie vandaan dan?! Want de huisarts denkt aan een allergie ergens voor. Nu denk ik me helemaal het rambam, maar het enige dat ik anders eet of gebruik is foliumzuur...? Tenminste het zijn vitaal zwanger pilletjes van 't kruidvat. Maar zou dit het kunnen zijn...? Ook heb ik gister (en vorige week ook de dag voordat het kwam) in de zon gezeten, maar de plaats van de bulten zitten onder m'n bikini :(
    Liefs Rena

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het linkt mij als uitslag vd warmte. Als je dan een beetje gaat zweten, blijkt het hangen tussen je borsten, zeg maar. Maar misschien heb ik het helemaal mis.

3. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Daar dacht m'n vriend ook aan inderdaad. Maar het zit ook echt aan de onderkant van m'n borsten :( En komt de reactie dan een dag later??

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gister warm geweest... ik heb vandaag als een gek lopen krabben onder mijn borsten.. :D

5. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Das altijd goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook branderig gevoel en uitslag?

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    uitslag wel.. geen branderig gevoel.. erg jeukerig..

7. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Lijkt zo te horen wel op elkaar. Ik hou het dan inderdaad ook op de warmte. Zo ik ben ook weer gerust gesteld ;) Handig hoor zo'n forum hihi

Deel Deze Pagina