2 keer pap en onverzadigd na avondeten

Discussie in 'Voeding' gestart door Rosao, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Mag je eigenlijk 2 keer pap op een dag geven? Heb Thijmen nu op 3 flessen zitten (min of meer) en 's ochtends krijgt ie sowieso pap maar mag ie dat 's avonds ook? Dan krijgt ie om half 10 nog een fles.

En Thijmen lijkt na het avondeten echt onverzadigd. Dan heeft ie dus een groot potje gehad en een toetje yoghurt met banaan en een slokje drinken. Maar als ie dan in bed gaat dan blijft ie toch miepen en huilerig. Ik dacht gister eerst dat het "verlatingsangst" is, maar toen we hem drinken gingen geven had ie echt mega honger. Stomme was alleen dat ie de melk niet wilde maar pap wel.

Verder lijkt het nieuwe schema wel goed te gaan.

Groetjes Rosa

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Dan zou ik hem idd een extra papfles aanbieden. Esmee krijgt er zelfs 3 op een dag! ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Absoluut, ik geef altijd minstens 2 papflessen op een dag! Is de voorloper van alleen nog boterhammen!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou persoonlijk de ochtendpap vervangen voor boterham en dan in de avond de pap geven.

5. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    Ja hoor, waarom zou je geen 2 papflessen mogen geven? Zit boordevol bouwstoffen die ze ontzettend hard nodig hebben. En zeker voor de avond als een aardig tijdje zonder moeten doen is het niet overbodig hoor.

Als je merkt dat de kleine het nodig heeft zou ik het gewoon geven. Eetpatroon veranderd zo vaak, en het ene kind is het andere kind niet. JIj weet het beste wat je kind wel of niet wil, dus daar als het verantwoord is gewoon lekker aan toegeven meid.

succes

Deel Deze Pagina