Ik wil graag een spiraalsnijder (voor koken voor de duidelijkheid Beetje rare vraag anders voor een zwangerschapspagina) bestellen en hij is daar niet duur. Scheelt incl verzendkosten de helft met bol.com Je kunt kiezen voor track en trace, dan betaal je 50 cent extra. Ik ken alleen dat hele bedrijf niet. Zou het wel goedkomen?
die is in dollars? ik heb er zo geen verstand van hoor. bestel liefst via bol ofzo haha. maar als het de helft scheelt.
O ik kan valuta aanpassen zie ik net. zal eens even kijken hoe het werkt. Maar je hebt daar dus positieve ervaring mee?
Ik heb er een aantal keren wat besteld en het komt goed! De levering laat ongeveer 3 weken op zich wachten en wordt in gedeelten geleverd (op de website zeggen ze dat ze het verzamelen om zo tot een pakket op te sturen, maar dat was bij mij niet het geval) Ik heb een keer contact gehad met de klantenservice en dit is duidelijk en helder en vriendelijk. Het is goedkoop, sommige handleidingen van producten zijn in het chinees, dus dat is wel ff lastig als je een handleiding nodig hebt. En de levertijd is lang, maar max 3 wkn. Voor de rest top.
zitten er nooit bijkomende kosten aan? heb wel eens gehoord over extra kosten die ze kunnen rekenen bij pakketten uit buitenland
Als je onder de 25 euro blijft zal je geen gekke kosten achteraf krijgen. Het duurt trouwens niet altijd 3 weken voor je het binnen hebt. Ligt echt aan de verzender. Make up bestel ik altijd via Aliexpress en heb ik altijd binnen een week binnen. Kleding duurt wel echt wegen. Huishoud spullen heb ik nog niet geprobeerd dus geen idee eerlijk gezegd. Maar ik zou dus voor Aliexpress gaan.