waterbestendige teenslipper met voetbed

Discussion in 'De lounge' started by kvinna, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik had altijd teenslippers van Ecco, de receptor-reeeks. Die hadden een fijne zool met een licht voetbed erin en schokdemping. Je kon er ook mee in het water, want alles was van kunststof en stof. Ze zijn nu stuk en zitten dit jaar niet in het assortiment van Ecco. Weet iemand een ander merk GOEDE slippers, dus niet de Ipanema's en meer van dat soort stranddingetjes, waarmee je het water in kan? Of weet iemand nog een paar receptor-slippers maat 40 te vinden?

2. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik geloof dat teva ook teenslippers heeft. teva zijn ook gemaakt om door water te kunnen lopen.
    zou even op hun site kijken.

3. rums

rums Niet meer actief

Jep de Teva inderdaad. Hele fijne slippers niet echt moeders mooiste maar lopen uitstekend.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
  5. kvinna

kvinna Niet meer actief

De teva slippers die ik zie, lijken niet echt een goed voetbed te hebben. Zien er heel anders uit dan bijvoorbeeld de sandaal in de link van Moontje2008. Zoek dus echt een teenslipper, en voor 25 euro (zoals ik op de site van teva zie) lijkt me dat het niet echt een 'stevige' slipper is (voor zover dat kan, natuurlijk).

Wel bedankt voor de reacties, misschien weet iemand nog iets anders.

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Reef heeft dat soort slippers vaak wel

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb een paar havaiana's gekocht met een uitermate goed voetbed en zijn nog mooi ook nog...
    Geen idee of dat model ook in nederland wordt verkocht aangezien ik ze in mexico gekocht heb.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
  9. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Teva is een super goed merk! Sommige hebben zeker een goed voetbed.
    En ik loop gewoon met me birkenstocks het water in haha

10. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ook, ze drogen alleen zo slecht en de zool geeft af.

11. kvinna

kvinna Niet meer actief

Die crocs lijken me wel wat.

Nee, met Birkenstocks ga ik het niet proberen, lijkt me vreselijk hard worden en dan krijg ik waarschijnlijk blaren door het schuren van het natte leer. Ja, gevoelig typje hiero.

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Die crocs heb ik ook maar daarvan gaat het helemaal open liggen tussen mijn tenen, wat mij betreft geen aanrader dus.

13. kvinna

kvinna Niet meer actief

Is dat tussenstukje dan van plastic of zo?

14. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb deze van teva (ander kleurtje alleen): Teva® Mush Adapto Wedge voor dames | Modieuze slippers op Teva.com

Ze lopen heerlijk! Ze zool vormt zich naar je voet en zoals je op de 3e foto kan zien, is hij aan de binnenkant verstevigd. Dus je krijgt al snel een prima gevormd voetbed.
    Ik loop er zelf altijd 2 zomers op en koop dan nieuwe, en ik loop er echt hele dagen op. Duurzaam: check :)

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Je hebt verschillende soorten. Die van mij waren destijds van stof. Je hebt ze ook met leer en gewoon met plastic. Maar net waar je de voorkeur aan geeft.

16. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee van stof.

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Inderdaad alle Teva vormen naar je voet! Echt super dingen nogmaals;)

18. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    ik heb 2 paar crocs capri en ben er echt superblij mee! vorig jaar heb ik ook 2 paar versleten.. ben niet de lichtste maar kan er gewoon heel de dag lekker op lopen!

19. kvinna

kvinna Niet meer actief

Voor iedereen die gereageerd heeft, en vooral degene met de MP-link: ik heb de Crocs binnen, helemaal goed! Ik had hier rondgebeld naar fysieke winkels, maar Crocs- en Teva-sandalen niet te vinden, althans niet de stevige. Dus via MP besteld, nadat de winkeldame ze had opgemeten en ze zitten heerlijk. Het tussenstukje bij de tenen is inderdaad een beetje smal, maar omdat ik al twee maanden op slippers loop, heb ik daar nu geen last meer van. Denk wel dat ik in het nieuwe seizoen niet met deze slippers moet beginnen, dat het dan wel wat gevoeliger wordt.

Share This Page