Hallo dames ik had hier ooit al een soortgelijke vraag over maar ik vertrouw het nog niet helemaal.. ons Givano nu 3.5 maand oud heeft altijd een warm bijna heet nekje .. als ik dan temp via de anus zit hij meestal rond de 37.7 nu voelde hij weer warm en had hij 38.0 verder maakt hij geen zieke indruk of wat dan ook. aan de kleding kan het niet liggen hij draagt nu bijv alleen een rompertje met korte mouwtjes.. de dokter vertelde ooit dat het wel eens kon.. toch vertrouw ik het niet.. onderliggende infectie? of gewoon een warmbloedig kindje? iemand die hier meer ervaring mee heeft?? maakt me best bang Liefst x Duimelyntje
is de temperatuur de hele dag zo warm of alleen s'ochtends of alleen s'avonds? s'ochtends kan het zijn dat hij het misschien te warm heeft gehad in bedje en s'avonds is de lichaamstemperatuur meestal hoger zolang hij niet ziek is moet je je denk ik geen zorgen maken, was die 38graden eenmalig?
meestal heel de dag toch wel.. nu heb ik net half uur na de rand gemeten en was het 37.4 Ik snap er niets meer van dat het zo snel kan schommelen joh..
Ik zou even proberen zijn temperatuur op te nemen met een andere thermometer om te zien of het wel echt zuiver gemeten is.
Hier ook eennwarmbloedig kindje. Zijn temp is altijd rond de 37,2 al vanaf de geboorte. Ook heeft hij altijd rode wangen. Sommig kinderen schijnen gewoon een hogere temp te hebben dan andere....
Aan de andere kant stop met tempen als hij niet ziek oogt. Misschien is dat wel normaal voor hem.. wel goed om te checken of de thermometer klopt.
dat heb ik een tijdje ook gedaan.. maar als hij echt serieus heet aanvoelt en soms nat in zijn nekje temp ik wel omdat ik het echt niet weet met hem.. ik ben binnekort weer bij de wijk dan ga ik het nog eens na vragen
Idd stoppen met tempen.Als hij niet ziek oogt waarom dan continue tempen? Als je het toch wil weten temp dan 1 keer per dag op een vast tijdstip.Bijvoorbeeld vlak voor het slapen gaan.