Schommel vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ..........we hebben toch een dommig probleempje haha:):D. Mijn man heeft een soort ombouw voor zo'n schommel geknutseld voor ons zoontje twee jaar geleden. Daar kon de babyschommel goed aan hangen. Het is dus een behoorlijk constructie in onze tuin.

Harstikke mooi zou je denken. En dat is het ook.:) Maar nu het probleempje: Zoontje wordt bijna drie en wil graag op een gewone schommel gaan schommelen. Ik had er al eens eentje gekocht en die hebben we dus gisterenavond aan de haken gehangen. Maar nu is het touw veel te kort!:):) De schommel hangt dus veel te hoog, waardoor hij er nooit zelf op kan komen (ja, als hij 12 wordt ongeveer......:D)

Weet iemand of je die touwen kan verlengen? En waar ik van dat soort touw kan vinden? Op internet werd ik niet veel wijzer.....;)

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
  3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij een bouwmarkt??

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Verlengtouwen of ketting. Ketting is het beste. Dat bovenaan bevestigingen. Gaat door het schommelen en schuren langer mee dan touw.

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Bedankt, ik ga eens even kijken!

6. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Kijk maar eens op internet bij de spullen van Jungle gym.

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

even naar de bouwmarkt, touw genoeg daar en anders een ketting gebruiken (ook te koop bij de bouwmarkt) en daar een rubberen "hoes" omheen doen zodat hij niet met zijn handjes de ketting vastpakt en het risico heeft een velletje ertussen te krijgen.

8. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ben ik wel benieuwd naar een foto van de ombouw van je schommel :)
    Wij hebben hier een gekochte houten speeltuig en als ik de schommel op het langste zou hangen, hangt hij echt tot op de grond.

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Foto vanuit de luie hangbank binnen genomen: hier de ombouw en zie de schommel (door de rugleuning van de tuinstoel heen):D

Deel Deze Pagina