hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door abbey, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Hallo allemaal,

ff een vraagje,. ik ben momenteel 11 weken in verwachting..dus het duurt nog wel ff voordat de baby eris:) zo half oktober..Mijn zoontje is dan 2 jaar en 2 maanden...maar door zijn hartafwijking kan hij niet te lang lopen enzoo....dus eigenlijk zou ik een duo buggy nodig hebben..maja heb 1 buggy en een kinderwagen... dus om dan een 2e hands of niewue aan te schaffen is wel beetje prijzig weer...
    dus ik vroeg me af hoe jullie dat gedaan hebben? in de buikdrager 1 en de andere in de buggy of ??

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    misschien een loopplankje achter de wagen
    daar kan hij dan gewoon op staan
    heel makkelijk

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Je hebt toch ook van die "zitjes" voor op je normale kinderwagen, bedoel niet de buggypod, daar ben ik geen fan meer van (dacht dat dit geweldig was, maar viel vies tegen).

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    draagdoek werkt zeker wel een paar weekjes

5. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hoi,
    Wij hadden een Mutsy en hebben daar een dubbele inzet voor gekocht. Maar tot nog toe staat die nog ongebruikt in de schuur. Ik draag Levi in een draagdoek en Mischa zit lekker in de buggy. Zo voel ik me iets vrijer en ik vind het niks om een hele kleine baby in een babynestje te leggen. Mijn vriendin draagt haar zoon al ruim 8 maanden in de draagdoek. Dat ben ik in principe niet van plan, maar het kan dus blijkbaar prima. :)

6. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hier zit er ook 2 jaar en 2 maanden tussen en ik ben toch echt heel blij met de tandemwagen. De oudste kan best hele stukken lopen maar voor als ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen is het wel erg makkelijk. De winkels zitten hier nog wel een stukje weg om te lopen.
    En ja we hebben hier ook een wagenparkje staan, want als ik alleen met de jongste ga wandelen heb ik de enkele wagen en er staat ook nog een buggy.
    Wat geld betreft hoeft het helemaal niet zo duur te zijn, wij hebben hem voor een heel klein prijsje via marktplaats.

En ja een draagdoek kan ook, maar hier een meisje wat het helemaal niet naar haar zin heeft erin

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    mijn dochter is 25 maanden wanneer we de baby verwachten en ik ga ook voor een duowagen (denk van marktplaats). Ze heeft dan verder geen afwijkingen of iets, maar ze gaat regelmatig op straat liggen en rent alle kanten op en zie dat niet zitten in de supermarkt of op straat.

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Wij hebben zo'n plankje voor achter de kinderwagen. Was hier een erg groot succes. En ik gebruik ook vaak de draagdoek, met een zoon van inmiddels 1 jaar, dus al wel wat langer dan een paar weekjes.

Deel Deze Pagina