Ik houd heel erg van een biertje of een wijntje op zijn tijd, maar het mag even niet Toch houd ik heel erg van het 'biertje in je hand' gevoel, en de smaak. Dus daarom aan jullie tips gevraagd: welke vinden jullie het lekkerste? Zelf vind ik Wieckse Witte wel lekker als het warm is, maar wel heel zoet! Vanavond ga ik een Bavaria proberen. Van het weekend was ik wel een beetje teleurgesteld. Ik ging 's avonds naar Kafé België (heeft heel veel soorten bier!), en bestelde daar een Tourtel. En ik vond hem superlekker. Het smaakt hardstikke echt, zei ik tegen een vriendin van mij. Die wilde graag een slokje proeven en zei daarna dat ik maar eens een klein slokje van haar biertje moest proeven. Tja... desillusie... mijn alcoholvrije biertje léék niet eens op bier! Maar het was toch lekker!
Ik heb zelf helemaal niks met wijn of bier maar mijn man wel. En hij vind van de bier de alcoholvrije Bavaria het lekkerste.
Nu ik zwanger ben drink ik wel eens een alcoholvrije rosébiertje van Bavaria. Best aardig smaakje, alleen lijkt het wat op wit bier en daar houd ik niet van.
Ben normaal van de wijn maar afgelopen weekend bij de bbq had ik ook twee 0,00% bavaria's genomen, best te doen...
Ik heb een fles witte wijn in de koelkast staan. Er zit 0.5% in... Hierdoor twijfel ik of ik hem openmaak. Ik kan je dus niet vertellen of hij lekker is. ben zelf geen bierdrinker, maar mijn man vind de Wieckse een goed alternatief.
Bavaria malt vond ik tijdens mijn zw-schappen de lekkerste van allemaal. Grolsch vind ik normaal het lekkerst maar die alcoholvrije daarvan was echt vies! Net als Amstel en Heineken enzo. Gelukkig zijn er nu alcoholvrije witbieren, die vind ik nog lekkerder
Rosébier vindt ik met alcohol echt heel vies, dus ik verwacht dat dat zonder alcohol ook wel zo zal zijn Normaal ben ik vooral van de Belgische bruine biertjes, en daar hebben ze volgens mij niet echt 0% varianten van.
Ik vind wieckse rose 0% vind ik juist weer lekkerder dan die van bavaria! smaken verschillen he.. Ik zou ze wel allemaal ff proberen want de een smaakt echt TOTAAL anders als de andere.. Verder mis ik soms ook wel de mixjes of wijntjes.. echte lekkere 0% wijn of iets dergelijks heb ik nog niet gevonden.. dus houd t topic ff bij
Ik heb verschillende alcoholvrije biertjes geproefd, maar vind Bavaria wit het allerlekkerst Het smaakt het meest naar echt bier, geen nare nasmaak dus. Verkrijgbaar bij de supermarkt in blikjes, HEERLIJK!!
Let op met alcoholvrije wijn, dat is vaak gedealcoholiseerd en daar mag dus nog alcohol in zitten. Ik dacht zelfs tot 2 procent ofzo. Heb er een paar jaar terug eens goed naar geinformeerd bij de fabrikant omdat ik absoluut geen alcohol wens binnen te krijgen.
Ik heb ze ook gedronken toen ik zwanger was,vreselijk smerig maar had echt soms het gevoel nodig dat ik toch stout dronk. Nu kan ik ze niet meer zien en neem ik op zn tijd een normaal biertje! veeeel lekkerder!
Ik weet niet of ze hem in Nederland verkopen maar ik heb hier altijd een flesje alcohol vrije (schuim)wijn in de koelkast liggen. Ik drink zelf geen alcohol, vandaar dus. 'Festillant' heet het en hij is echt superlekker!
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik het normale alcoholvrije bier van Bavaria gedronken en nu tijdens deze zwangerschap ook van Bavaria het alcoholvrije rosebier en ook wieckse witte. Het smaakt me allemaal wel eigenlijk, maar ben blij als ik straks weer een "echt" alcoholisch drankje mag
bavaria wit 0% vind mijn man lekker, hij houd eigenlijk niet zo van bier maar deze wel, ik vind hem wel wat waterig, maar ik ben ook geen bierdrinker, van wieckse vind ik hem wat minder waterig...