Hebben jullie dat ookweleens?? zit je spontaan met een ontzettende brok in de keel uit het niets eigenlijk.. dat je heel hard wil gaan brullen Ben vandaag ong geworden dan slaan me hormonen zoiezo ff op hol. bijv..chantal vn hier op reclame steeds dat ze huilt (kwam net voorbij daarom) of dat jongentje vn holland got talent dat ie dat nr song vn mj allemaal vn die rare dingen gewoon(sorry chantal) en heb nu zo een rotte K*t brok die vast zit ben ik nou de enige die niet 100% is?? heb je ook weleens zo een brok uit het niets eigenlijk
Heb ik ook hoor! Zeker sinds ik moeder ben geworden. Blijft soms ook gewoon de hele dag 'hangen' pff dan kan de kleinste opmerking me tot tranen brengen.
Ik heb het idd soms ook.... dat duurt dan meestal en dag en dan zou ik het liefste de hele dag in bed blijven liggen met de dekens over m'n hoofd. Liefs
Ook wel gehad.Begon dan bij mij vanuit de buik en dan kroop het omhoog zeg maar.... Maar dan kwam het er ook uit door een flinke huilbui en dan was het weer weg! Kan het dan niet ophouden.
ja ik heb er ook wel eens last van soms heb ik zo'n dag dat ik helemaal niets kan hebben.. al zeggen mensen bewijse van spreke boe tegen me moet ik al huilen heel irie.. maar vind even heerlijk brullen af en toe zo lekker lucht altijd wel weer op
Ik heb het ook, dan kan ik ook gewoon uit het niets beginnen te huilen. Ik merk ook dat ik anders reageer nu ik geen pil meer slik. Ik merk het verschil in hormonen tijdens de cyclus nu heel erg.
Ja ik ken het wel een beetje, ach gewoon ff lekker janken, dat lucht op hoor. Ben je er de rest van de dag vanaf...
Als je er vaak last van hebt, zou je je schildklierwaarden kunnen laten testen. Negen van de tien keer heeft een (terugkerende) brok in je keel niks met je schildklier te maken. Maar je zult maar net die tiende zijn.
yep en soms dan lukt het niet het er gewoon even lekker uit te gooien. Maar meestal is het even flinke huilbui en dan is de lucht wer opgeklaard, lucht echt op
Nou heel herkenbaar hoor. Vooral sinds ik moeder ben geworden. Kan heel emotioneel worden om de meest vreemde dingen. Dan zit ik bijv in de auto en zie ik een oud vrouwtje de eendjes water geven en daar van genieten. Nou dat begint het te prikken achter m'n ogen. Kan ook naar m'n zoontje kijken en dan komen ineens tranen van geluk.
hahaha nou het is er al uit? gister al door een filmpje vn hier met de tekst kunnen jullie het droog houden