Hoi Dames, Even een vraagje hier, ik kan het zelf jammer genoeg nergens vinden en zelfs met mijn beste vriend Google kom ik er niet aan uit.. Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen! Binnenkort wil ik wat zwangerschapsreportages fotograferen op het strand in zeeland. Kent iemand een strand(je) waar de zon “in de zee verdwijnt” tijdens zonsondergang. Even een voorbeeldje van wat ik bedoel! Alvast super bedankt voor eventuele reacties!
Dishoek Veel plezier!! https://www.zeelandnet.nl/foto/bekijk/foto/id/208339/Zonsondergang_strand_Dishoek.html
Dat wist ik niet eens joh...! Dacht dat de zon bij ieder strand in Nederland in de zee zakt...! Weer wat wijzer geworden! Dank je!
Ik dacht eerst ook altijd dat de zon daar opkwam Haha, totdat ik in Spanje sochtends in de vroegte op het strand lag met mijn camera en de zon ineens opkwam vanachter de bergen
Ik kan je geen plaats noemen, maar als je op de kaart kijkt is het simpel. Zon komt op in het oosten en gaat onder in het westen. Dus de zon zakt alleen in de zee bij de stranden die echt aan de westkant liggen. Dus bij Zeeland heb je veel stukken strand waar de zon niet in de zee zakt . Maar wat noordelijker bij bijv Scheveningen, Zandvoort of Egmond aan zee is dat wel zo.
Breskens, bij strandpavaljoen Breskens aan Zee. Prachtige zonsondergang daar, en ook nog eens een heel mooi strand