Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gisteravond wortelstamp gemaakt. Voor mezelf (vanavond heeft mijn man cursus) en voor L. Gepureerd, in potjes gedaan, mijne in de koelkast. Die van L op aanrecht, als het dan een beetje koeler is draai ik de deksel dicht en zet ze in de diepvries. Maar gisteravond om 21 uur gemaakt, en nu zie ik dat ze nog op het aanrecht staan. Stom stom stom. Kan ze nu niet meer invriezen zeker? Zijn 7 potjes. Kan ik het mijne uit de koelkast in potjes doen en invriezen? En dat ik dan die 7 potjes zelf eet?
Hoi, Misschien dat het nu zo veel kwaad kan, voor jezelf is het dan toch misschien weer anders dan dat je het nog aan je kindje geeft. Uit voorzorg kun je die potjes beter niet meer aan je kindje geven. Zit er nog verschil in samenstelling tussen die van jou en je kindje? Anders kun je dat inderdaad voor je kindje gebruiken/invriezen. Groetjes Angelique
Dank je! Ik heb inderdaad nu zelf een gedeelte van haar potjes gegeten, en de rest vries ik voor onszelf in. Het eten wat in de koelkast voor mij stond, heb ik in potjes nu voor haar ingevroren. Hutspot was 'babyproef' zonder zout, doe ik pas later er in.