Titel zegt het al: wat gaven jullie je kindjes voor hun 6e verjaardag? En evt: wat kregen ze verder nog van visite?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet precies weet wat verjaardag en wat Sinterklaas was, maar wel rond de 6de verjaardag dus. Daardoor was het wel veel. Camping is trouwens van de kinderen samen. Playmobil camping, Lego friends, Triminos junior, monopoly junior,
Fiets, Lego Friends, skeelers, elektrische tandenborstel, verkleedjurk, tijdschriften, stripboeken en boeken, stickers en schriftjes, spelletje, vriendenboekje.. Zoiets geloof ik
van ons een Wii, een power rangers kostuum + spidermankostuum van oma en opa en geld van andere opa en oma
- een koffer - een horloge - de Bosatlas - tiptoi globe - lego city - zwembrilletje - hockeyspullen (bal, stick, bitje, sokken) - microscoop - twister - linkshandige pen - leesboeken (dolfje weerwolfje en Foeksia ed) - touw en tie-raps - boek over uitvindingen - DVD Verschrikkelijke Ikke 2 en verder weet ik het echt niet meer
Een bestuurbare auto en een racebaan waren haar grootste kado's. Daarnaast nog Lego Friends, boeken, knutselspul en spelletjes.
Chiccio bello babypop Duikelrek Oorbellen Dagje uit van opa en oma Prinsessen dekbed Wensput spel van de sprookjesboom Sieradendoosje met dansende ballerina Strijkkralen en toebehoren Knutselspullen Verder weet ik het niet meer
Hmm eh.. Zit me net te bedenken dat ik het eigenlijk echt even niet meer weet. Nou zijn wij niet van de stapels dure kado's.. Dingen als ene nieuwe fiets krijgt ze gewoon als het nodig is... Niet perse als ze jarig is. Ohja.. Het lalaloopsy huis heeft ze gekregen. En ze krijgt er altijd wel een boek bij ook. Van de visite weer veel te veel. Playmobil, boeken, balletles, balletspullen, knutselspul... Dit jaar krijgt ze wederom nieuwe balletkleding en balletles.. (Kleding gaan we vanmiddag met oma en opa kopen. De balletles begint vandaag ook alweer) Van mijn moeder krijgt ze inline skates want die wil ze zo graag. En oma heeft hele handige uitgezocht... Verstelbaar in maat en je kunt er schaatsijzers onder zetten. En van ons.. Een zelfgehaakt schaap (dat was aanvankelijk het enige kado wat ze kon bedenken) en van playmobil de "kinderclub" De kinderdisco dus eigenlijk.. Die stond paar weken terug ineens bij blokker met 70% korting. Had hem eerder al gezien en vond het rijkelijk duur voor de speelwaarde zegmaar. Hij is leuk hoor en op zich ook niet echt het geld niet waard.. Je kunt er een mp3-speler op aansluiten en er zitten lampjes (op batterijen) in zodat het een echte disco is. Maar ze heeft ook gewoon boxjes op dr kamer.. Dus die toegevoegde waarde was er voor ons niet zo. Maar wel maar 4 poppetjes ofzo... Dus ik vond het beetje jammer. Maar voor 12 denk ik dat we een heel blij kind hebben
spullen voor haar ritmische gym xoomy compact (20 euro) Loombandjes samenleesboekje knutselspulletjes oa: mosaic (met van die foam vierkantjes) tennis trainer fiets accessoires winx puzzel winx kaart (die wilde ze graag hihi - a4 ansichtkaart)
Mijn zoon is geen speelgoedkind en zijn enige wensen voor zijn verjaardag waren gereedschap en een nieuwe fiets. De fiets kreeg hij van ons (met een leuke fietsbel en een sleutelhanger). En van de opa's en oma's kreeg hij gereedschap (boormachine, figuurzaag, steeksleutels, touw, katrollen, hout, schroeven, waterpas, etc. etc.). Van de visite kreeg hij voornamelijk geld (omdat hij zelf niks anders wist en wij ook écht niet) en verder nog wat kleine dingen zoals leesboekjes, puzzels, knutselspullen.
Hier kreeg ze vorige week een tablet portemonnee nerf rebelle van ons Visite nerf rebelle de snackeez beker schooltas fototoestel Die nieuwe fluitende vogel Boekjes geld
Onze dochter word volgende week 6. Ze krijgt oa: - nieuwe fiets - tablet - tablethoes - frozen verkleedjurk - smart games spellen - postpapier - haarverf - bidon en beenwarmers voor dansles - nieuw streetdance shirt - uggs - kledingbonnen - abbonement op maan roos vis - monopoly junior - stabilo pen en potlood - puzzle bal - xoomy compact