ben er vandaag achter gekomen dat ik allergische ben voor clomid , ik heb over mijn hele lichaam bultjes en verga bijna van de jeuk . ,heb vandaag gyn gebeld en die zei dat het toch wel een groot probleem is dat ik er niet tegen kan omdat er volgens haar geen andere tabbletten bestaan om je ei sprong op te weken , zijn er meer mensen met een allergische reactie op clomid en wat is er mee gedaan (andere tabletten ?) groetjes priscilla
He Pricilla, Wat vervelend zeg dat je allergisch bent voor Clomid. Ik heb ook een tijdje clomid geslikt maar had daar veel last van (geen allergische reactie hoor). Ik heb toen van mijn gyn andere tabletten gekregen. Ze heten Tamoxifen (Nolvadex). Naar mijn weten heeft het precies dezelfde werking als clomid. Je moet ze ook op cyclusdag 3 tm 7 slikken. Ik kreeg ook een FM en had kans op meerdere eitjes. Ik heb natuurlijk geen gyn maar volgens mij zijn er wel degelijk andere medicijnen. Ik zou het toch maar eens even uit gaan zoeken als ik jou was. Ik wens je in ieder geval veel succes en als je wat wilt weten dan laat maar horen. Hou je me op de hoogte hoe het met je gaat en of je nog andere medicijnen krijgt? gr Maaike
hoi maaike ,allereerst bedankt voor je berichtje terug ! nou ik kom net van de gyn vandaan en heb nu dus puregon voor geschreven gekregen en het mooiste is dat ik deze maand dus voor het eerst mijn iui behandeling ga krijgen ! ben zo blij er zit nu voor mijn gevoel een beetje schot in de zaak , ik zie dat jij ook in de iui zit lukt het een beetje en is het een beetje vol te houden lijkt me voor jou ook een spannende tijd ,ik moet nu eerst me ongi afwachten en die komt ongeveer deze week nog (hoop ik ), en dan vanaf dag 2 , 50 (mg weet niet of het mg heet hoor of dat het ml is ) puregon spuiten en dan moet ik op dag 6 naar het ziekenhuis voor een fm ben zo benieuwd of het gaat werken ! groetjes priscilla
hoi pryssis, ik heb geen ervaring met clomid, maar mijn wel met lucrin, is natuurlijk iets heel anders, maar mijn vriendin heeft daar ook alergische reactie op, met namen jeuk aan handen en voeten en ook rode bultjes over haar lichaam. mijn ziekenhuis adviseerde, zemelenbad van het kruidvat. en het helpt, mss dus iets voor jou. wel vervelend he', helemaal omdat er geen ander medicijn is. veel succes iig.
he Pricilla, Wat fijn meid dat je met puregon mag beginnen. Dan zit er eindelijk wat vooruitgang in....ik ken het gevoel. Nu nog wachten op je ongi ( ik hoop dat ie snel komt.....raar om te zeggen natuurlijk) en dan spuiten. Heb je al een prikinstructie gehad? Ik vond het zo meevallen..de eerste keer is een beetje raar maar je raakt er meteen aan gewent. Je wordt ook echt een junk hahaha. Ik heb 1,5 wk geleden mijn 2e IUI gehad en ik mag vrijdag testen. Ik heb er niet z'on heel goed gevoel over deze keer maarja het is weer even afwachten. Ik vind het iig allemaal reuze meevallen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Hebben ze ook een oorzaak kunnen vinden waarom het nog niet gelukt is? Sterkte meid....laat je me weten wanneer je gaat beginnen? Liefs Maaike
hoi maaike, ik heb vandaag gelijk een prikinstructie gehad van de gyn zelf, ze heeft me met een lege spuit het zelf laten doen , en ik moet ook zeggen dat het onwijs meevalt , ik ben zelf als de doods voor naalden ,maar het ging me allemaal heel gemakelijk af , vind het idee nog wel een beetje gek hoor dat je een naald in je eigen lichaam steekt hihiihi, wij zijn nu 2,5 jaar bezig om zwanger te worden , het ligt deels aan mij en deels aan mijn vriend ,ik omdat ik een onregelmatige cyclus heb en de zwemmers van me vriend zijn en te langzaam en misvormd waardoor ze niet altijd de goede kant uit zwemmen zegmaar hihiihi. ik ben in mei al eens zwanger geweest na de eerste ronde clomid alleen is dit mis gegaan ,het hartje van het vruchtje heeft nooit geklopt, er was wel een celsplitsing geweest maar meer niet , na dat ik een curretage heb gehad ,dachten ze dat ik een poliep in me baarmoeder had ,maar gelukig bleek dit achter af niet zo te zijn ,en dan nu die alergische reactie pff het zat ons niet echt mee zeg maar,dus je begrijpt wel dat ik een gat in de lucht sprong toen ik vanmidag hoorde dat ik mocht gaan spuiten voor iui ! hoe lang zijn jullie al bezig en is er bij jullie ook een oorzaak ? nou heel veel sucses en ik hoopvoor jullie dat het raak is deze maand ,laat je me het nog even weten als je getest hebt ? ik duim voor jullie ! groetjes priscilla
Hoi Pricilla, Ja het is een beetje vreemd he, een naald in je eigen buik steken. Ik had het er ook niet zo op maar het viel zo erg mee. Het is niet nikx wat je allemaal hebt meegemaakt zeg. Het is erg moeilijk om positief te blijven als je al zolang bezig bent. Ik had ook al gelezen dat je een MA hebt gehad....wat erg allemaal. Maar nu een goed vooruitzicht met de IUI. Ik was ook erg opgelucht toen ik mijn eerste spuit zette. Wij hebben al een zoontje van 3,5 jaar en toen had ik ook een onregelmatig cyclus en de zwemmer van mijn man waren niet goed. Nu.....na heeeeel veel testen blijkt alles goed te zitten bij ons beide. Wij zijn 1,5 jaar bezig nu voor nr 2.....maar nog steeds niet zwanger helaas. Ik laat je zeker wat weten aanstaande vrijdag en anders gaan we voor IUI 3. Succes en ik hoop dat je deze wk mag beginnen met spuiten. Liefs Maaike
Ik heb sinds mijn clomid kuur wat uitslag op mijn borsten, dat jeukt ook ontzettend. Ik heb er een zalfje voor gekregen en ik moet zeggen dat het best wel goed helpt.
Maaikie, wat had jij voor last van de clomid wat je met die andere medicijnen niet had? Ik heb dan wel geen allergische reactie, maar qua humeur reageer ik er heel heftig op, voel me ook gelijk drie dagen een wrak.
Hey Wub, Ja ik voelde me ook zwaar klote met de Clomid. Ik werd er best deprie van en vond het erg zwaar. Met de nolvadex ging het een stuk beter. Slik je nu ook Clomid Wub? Als je er veel last van heb, kun je het eens overleggen met je gyn! Veel sterkte ermee en laat je me nog weten hoe het is afgelopen? Liefs Maaike
Hey, Ik heb nu een aantal maand clomid gehad, en ga als ik weer ongesteld ben terug naar de gyn. Ik werd er dus ook verschrikkelijk depri van en dat is voor mij een reden om voorlopig niet aan de hormonen te willen. Ik zal eens vragen naar de nolvadex, misschien werkt dat voor mij dan beter. Liefs, Wup
Hey Wub, Groot gelijk meid.....dat is het natuurlijk niet waard. Je is al moeilijk dat je niet zwanger wordt en die Clomid maakt je alleen maar depressiever. Die nolvadex heeft naar mijn weten dezelfde werking. Je hebt natuurlijk ook puregon maar dat moet je spuiten en is misschien weer een stapje verder voor je. Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt en dus zwanger bent, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Veel succes en laat me ff weten wat je gyn je aanraad! Liefs Maaike
hoi maaike ,ik zie dat het niet gelukt is , wat jammer voor je ,ga je nu verder voor poging 3? ik ga vanavond de eerste spuit zeten en moet vrijdag ochtend naar het zk voor de eerste folikel meting,vind het wel spannend hoor ,heb jij last van puregon ? ik hoorde dat het weinig bij werkingen heeft .ben nog bij een huidarts geweest voor de jeuk en bultjes heb nu weer andere tabbeleten gekregen ,want het lag dus waarschijnlijk niet aan clomid ,hoop dat deze wel werken . groetjes priscilla
He pricilla, Ik zie nu pas je berichtje. Ja helaas zaterdag weer ongi geworden. Ben maandag weer begonnen met spuiten en heb volgende week di mijn eerste FM. Hoe is het spuiten gegaan en hoeveel eenheden spuit je? Ik spuit maar 50E en heb iedere keer 2 eitjes gehad. Ik heb niet zo heel veel last van de puregon. Af en toe wat stemmingswisselingen. Laat je even weten hoe het met je is? Liefs Maaike