Hallo dames, Ik heb volgens mij als een van de weinigen geen hyves. Ik zit er wel regematig op. Er zijn een aantal mensen van vroeger met wie ik wel contact zou willen en waarvan ik weet dat ze op zoek zijn naar mij. Maar er zijn ook veel mensen van vroeger waarvan ik weet dat ze "vriendjes" willen zijn maar ik daar geen behoefte aan heb. Mijn zus heeft om diezelfde reden ook geen hyves (mijn vriend en zwager etc ook allemaal niet trouwens). Wat zouden jullie doen? Of is hyves alweer passé?
Je moet gewoon doen wat je zelf wilt en leuk vindt lijkt me. En je bent er zelf bij of je een vriendschap verzoek inwilligt of niet toch?
Stel dat ik nu nog geen hyves had, maar ik echt op zoek zou zijn naar vroegere school/klasgenoten etc.. dan had ik nog wel een hyves aangemaakt denk ik. Ik heb nu zo'n 5 jaar hyves, maar merk de laatste maanden wel dat het een stuk minder word. Eerder kon ik er dagen mee bezig zijn, zette ik alle foto's die ik maakte op hyves, zette ik elke dag op me www wat ik aan het doen was enz.. Maar nu interesseert het me steeds minder. Heb sowieso alle foto's er af gehaald, en ook in me www zet ik helemaal niks meer. Word namelijk nogal in de gaten gehouden door familie. Komen nooit, bellen ook nooit.. maar vinden onze kleine man wel helemaal geweldig en wisten precies te vertellen wat ik elke dag deed. Nou sorry, willen ze weten wat ik doen dan bellen ze maar, en willen ze ons of onze kleine man zien dan komen ze maar. Via hyves is het afgelopen. Ik doe echt steeds minder met hyves. Heb het nu puur voor de vrienden die wat verder weg wonen, en die ik dus weinig kan zien.
Als jij het leuk vindt om contact te hebben met wat mensen van vroeger, kan je gerust een hyvesaccount aanmaken. En met degene met wie jij geen vriendjes wil zijn, daarvan weiger je hun vriendschapsuitnodiging (daar zien ze niets van). Ook al heb zelf volledig in de hand wat een buitenstaander kan zien op jouw hyves etc...
Ik zou het nu niet meer doen denk ik... Heb 243 Hyvesvrienden maar ik denk dat ik met een stuk of 5 echt contact heb via Hyves Ligt er ook een beetje aan wat je allemaal op Hyves neerzet/deelt denk ik.
Je kunt zeker alleen een bericht sturen naar iemand als je zelf ook hyves hebt? Oh ik zit al zo lang te twijfelen. Ik heb al een eigen site van mijn zoontje en daar zit de familie op.....
nee hoor, ik heb ook geen hyves (of facebook of twitter of whatever) ... ik hoef niet zo nodig "gevonden" te worden op het internet, of mijn levensverhaal uit de doeken te doen ... daarvoor vind ik mijn prive gewoon lekker prive. Ik heb een LinkedIn (zakelijk) en die hou ik ook zo (hoewel daar ook mensen zijn die hun hele hebben en houwen daarop hebben staan). En het delen van foto's zijn ook genoeg andere mogelijkheden volgens mij ...
Ik heb ook geen Hyves hoor, en ik neem het ook niet. Als je het toch echt wilt, dan maakt het voor mij echt niet uit of het "uit de mode" is, gewoon lekker doen. Ik hou zelf meer van contact houden via telefoon en mail.
Gewoon aanmaken en alleen accepteren als jij dat ook echt wilt. Ik heb mijn Hyves helemaal afgeschermd voor mensen die geen "vriendjes" van mij zijn.
Volgens mij is Hyves zooo 2009 maar ik heb er toch lekker nog eentje aangemaakt voor een maand of 2,5 geleden. Facebook is geloof ik meer iets van nu, maar daar vind ik niet zoveel aan, of ik snap er niks van. Ik had trouwens al wel eerder Hyves, maar op een gegeven moment vond ik dat opschepperige van sommige mensen zó irritant dat het me niet meer los liet. Altijd maar in de www's laten weten hoe goed ze het wel niet voor elkaar hadden, ik trok dat heel slecht. Toen heb ik dus Hyves verwijderd en een paar maanden lang was ik digitaal dakloos Gaf wel rust trouwens, maar na een paar maanden had ik wel zin in weer wat online geklets dus toen maar weer een account aangemaakt. Mensen in wie ik geen zin heb accepteer ik mooi niet. En als ik er écht niet onderuit kan, dan blokkeer ik ze op zo'n manier dat ik het opschepperige in de www's ook niet hoef te zien
als je het zelf wilt zou ik het aanmaken . je kunt je pagina op prive zetten (Alleen voor vrienden ) en de vrienden voeg je zelf toe. je kunt ze ook gewoon weigeren dan kunnen ze ook niet op jouw pagina kijken . ik heb wel hyves en vind het hartstikke leuk maar je moet het zelf weten natuurlijk
Ja idd wat NooNoo zegt heb ik nu ook! Even rust aan mijn hoofd, over een tijdje maak ik wel weer een nieuwe half jaar ofzo...
Ik ben dagelijks behoorlijk actief op hyves. dus ja ik zou hem nu aanmaken. heb ook een tijd facebook gehad maar vind dat dus echt helemaal niets. Vind hyves een stuk makkelijker en leuker werken. Voeg trouwens niemand toe waar ik geen zin in heb hoor Sommige mensen nodigen je alleen maar uit omdat ze zoveel mogelijk vriendjes willen hebben. Heb dus alleen mensen die ik regelmatig zie/spreek of oud klasgenootjes etc. Eens in de zoveel tijd gooi ik er weer eens wat vriendjes uit.